Branding i komercijalizacija u turizmu – Radionica – STEP RI, 13. Prosinca 2018.

U okviru provedbe projekta ATLAS – Adriatic Cultural Tourism Laboratories STEP RI znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci organizira interaktivnu radionicu o brandingu i komercijalizaciji namijenjenu turističkim djelatnicima.

Projekt ATLAS usmjeren je ka rješavanju glavnih izazova u regiji kako bi valorizirao i očuvao bogatu i raznoliku kulturnu baštinu, istodobno podržavajući gospodarski rast i razvoj. Cilj projekta sadržan je u jačanju i razvoju digitalnih tehnologija u svrhu promocije destinacija prirodne i kulturne baštine, te omogućavanja uključenosti i pristupačnosti za sve zainteresirane dionike.

ATLAS radionice organiziraju se sa ciljem povećanja konkurentnosti turističkog sektora u regiji, osnaživanjem turističkih dionika i povećanjem njihovih znanja u kreiranju digitalnih strategija, brendiranjem i kreacijom jedinstvenih turističkih iskustvenih ponuda.

Projekt ATLAS na taj način pruža podršku u razvoju novog turističkog proizvoda i/ili usluge, te će se u sklopu projekta održati i međunarodni događaji za umrežavanje i međunarodnu prezentaciju novonastalih ili kroz projekt dodatno razrađenih ideja.

Sudjelovanje na radionicama je besplatno za sve dionike, a prijava je obavezna radi ograničenog broja sudionika.

EDUKACIJA „Branding i komercijalizacija u turizmu“

Svaka tvrtka, organizacija, osoba, proizvod, država, grad i regija imaju svoj brend, bili oni toga svjesni ili ne. Brendovi olakšavaju kupcima kategoriziranje i pamćenje subjekata te identificiranje
onih ponuda koje su im najprivlačnije. Branding je temelj za sve daljnje marketinške i prodajne aktivnosti. Ova radionica, namijenjena organizacijama i inicijativama iz područja kulturnog i drugih oblika turizama, provest će sudionike kroz proces razvoja brend strategije za njihov projekt te osnove analize konkurencije, pozicioniranja na tržištu i marketinške strategije.

Prijava

Sadržaj

  • Definicija i uloga brandinga u poslovanju
  • Specifičnost brandinga za pružatelje turističkih usluga
  • Utjecaj temeljnih vrijednost na poslovanje i percepciju u javnost
  • Izdvajanje od konkurencije uz pomoć jedinstvene dodane vrijednost
  • Uloga glasa i tona u komunikaciji s publikom
  • Važnost segmentacije i niše u marketingu i prodaji
  • Tipovi niša u turizmu
  • Uloga vizualnog identiteta u marketinga i poslovnoj komunikaciji
  • Promatranje konkurencije kroz potrebe ciljane publike
  • Što je pozicioniranje?
  • Tipovi promotivnih aktivnosti (klasični marketing, online marketing, PR)

Predavačica

Nela Dunato je brend dizajnerica iz Rijeke. Dizajnom se profesionalno bavi od 2005. godine, te radi s malim tvrtkama i udrugama iz cijelog svijeta na razvoju njihovih vizualnih identiteta. Autorica je knjige o brandingu za pružatelje usluga “The Human Centered Brand”. Podučava grafički dizajn pri Otvorenom učilištu Algebra, vodi radionice kreativnih i poslovnih vještina te predaje na brojnim domaćim i inozemnim konferencijama. Ima višegodišnje iskustvo u osmišljavanju PR i online marketing kampanja za udruge, vođenju marketinških timova i kreiranju sadržajne strategije za web, te je tijekom karijere dizajnirala brojne web stranice turističke tematike.


Datum i vrijeme održavanja: 13.12.2018. u 09:00h
Mjesto održavanja: STEP RI znanstveno-tehnologijski park – učionica na prvom katu
Rok za prijavu: 11.12.2018. do 12h ili do popunjavanja mjesta
Trajanje: od 09:00 do 17:00h
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta ATLAS – Interreg Italija – Hrvatska)

Prijavite se na radionicu ovdje.

NAPOMENA: Osobni podaci koji se prikupljaju ovim upitnikom koriste se isključivo u svrhe slanja obavijesti o radionici i projektu ATLAS te isti neće biti ustupljeni trećim stranama. Za više informacija pročitajte naša Pravila privatnosti.