t. +385 (0)51 265 961    e-mail step-ri@uniri.hr      Hrvatski | English

eMarketing

Siniša Necko

Opis

Konkretni alati i rješenja iz prakse za vaš biznis i poslovanje

Razvoj e-Marketinga je tako strelovit da je poduzetniku kojem to nije osnovni  posao prilično teško biti u toku i usvajati nove trendove. Još teže je predvidjeti buduće trendove.

Na seminaru ćemo pokazati konkretne primjere i najvažnija rješenja iz prakse modernog e-Marketinga te ukazati na određene zamke u korištenju pojedinih alata i digitalnih medija.

Cilj seminara je polaznicima dati konkretan set  znanja, tehnika i alata iz domene e-Marketinga kojima će unaprijediti svoje poslovanje i pripremiti se za izazove dinamične poslovne budućnosti.

Seminar je namijenjen vlasnicima i članovima uprava malih i srednjih poduzeća.

Sadržaj

1. Mind Set uspješnog e-Marketinga

  • Preduvjeti za uspjeh
  • Jeste li poduzetnik novog doba?
  • Kako karakter utječe na rezultat e-Marketing nastojanja?
  • Tehnologija i vi

 2. Web stranica tvrtke

  • Dizajn i elementi
  • Tehnička strana priče
  • SEO – optimizacija za tražilice ili ljude?
  • Što je CRO a nema veze s Hrvatskom
  • Dostupna programska rješenja za neprogramere.. što i kako krenuti ?
  • Kada se odlučiti na izradu programskog rješenja (web aplikacije) po mjeri?
  • Treba li vam programer ili developer?
  • Sadržaj je kralj?

 3. Društvene mreže – jel baš moram?

  • Logika društvenih mreža
  • Primjena Mind Set-a na društvenim mrežama
  • Kako se promovirati na društvenim mrežama
  • Facebook
  • G+
  • Twitter
  • LinkedIn
  • You Tube, Vimeo
  • Foursquare
  • Flickr, Pinterest, Vine, Tumblr,  ….
  • Kada za vaš posao nisu dobre društvene mreže?
  • Što je community manager i treba li vam možda jedan?
  • Primjeri iz Hrvatske prakse

 4. Oglašavanje i promocija

  • Google AdWords oglasi
  • Facebook oglašavanje
  • Oglašavanje na portalima – kada, gdje i zašto?
  • Pametni linkbuilding
  • Mobilno oglašavanje
  • Newsletter kampanje + važni savjeti iz prakse u vezi pisanja i slanja Newsletter-a
  • Google Places (Lokalno), Maps

5. Dodatak

  • Povezivanje offline i online marketinških kanala
  • Google Analytics podaci i njihovo korištenje.. trebate li to znati uopće?

Predavač

Siniša Necko je IT savjetnik. Specijalnost mu je domena e-Marketinga i društvenih mreža, usability, SEO i optimizacija web sadržaja, WordPress, kreiranje i vođenje online marketing kampanja, organizacija i koordinacija unutar timova, idejna rješenja..

Sukreator je nekoliko zanimljivih web i mobile startup projekata od kojih je projekt Terrestrica nagrađen od Microsofta kao najinovativnije rješenje godine. Sudjelovao je u organizaciji prve gps igre u Hrvatskoj “Lov na blago”. U kreiranju i razvoju aplikacija aktivno sudjeluje od 2005 godine a u sklopu tvrtke Croatives sudjelovao je na razvoju mnogih web i mobile projekata. Od formalnog obrazovanja diplomirao je na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment u Opatiji.

Prijavite se na edukaciju eMarketing – prijave su zatvorene

Datum i vrijeme održavanja: 26.03.2015. godine u 9 sati
Mjesto održavanja: Znanstveno-tehnologijski park (Step-Ri)-učionica na prvom katu
Kotizacija: NE PLAĆA SE (seminari su plaćeni od strane Enterprise Europe Network)
Trajanje: od 9h do 16h

eMarketing

Područje e-Marketinga postalo je more u kojem se utapa sve više novih i postojećih poduzetnika.

EEN-europska-poduzetnicka-mreza

Back to Top