t. +385 (0)51 265 961    e-mail step-ri@uniri.hr      Hrvatski | English

Google AdWords

Miroslav Varga

Opis

Internetsko oglašavanje postalo je popularno zbog tri važna razloga. Prvi je razlog što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju. Drugi je razlog mogućnost dovoljno pouzdanog i brzog mjerenja velikog broja povratnih podataka kojima procjenjujemo efikasnost svog ulaganja. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja ako se izmjeri da zamišljeni smjer nije dovoljno efikasan ili ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.

Uz navedena tri razloga na Google tražilici postoji još jedan faktor koji je neusporediva prednost u odnosu na sve ostale oglasne kanale – PRAVI TRENUTAK! 

Kad neka osoba nešto traži Google tražilicom, ona ima problem koji želi riješiti. Može se reći ‘tražim, dakle trebam‘. Upravo u tom trenutku toj osobi možete predstaviti oglasom svoju ponudu, ukoliko je tražila ono što ste u Google Ads sustav prijavili kao pojam koji okida vaše pojavljivanje. Vrlo često vaša poruka bude na prvom mjestu Google rezultata.

Na ovom seminaru naučit ćete kako svojim oglasnim porukama ciljati osobe koje nešto traže na Google-u, čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja. Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki te kako provjeriti da li su predani vašoj kampanji ili ne. Najkraće – razumjet ćete kako Google Ads sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

Seminar je namijenjen onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google Ads sustav tako da postignete dobre povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši potencijalni kupci.

Zbog složenosti sadržaja, prednost pri sudjelovanju na seminaru imaju osobe koje su sudjelovale na seminaru Alati za optimizaciju i analizu web stranica.

Sadržaj:

  • Uvod u Google Ads
  • Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike
  • Oglasi i ključne riječi
  • Izrada izvješća
  • Radionica – izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

Predavač

Miroslav Varga stručnjak je za online marketing, statističke analize i data mining (rudarenje podataka). Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje i apsolvirao je dva poslijediplomska studija. Trenutno radi u tvrtki Escape i predaje na nekoliko škola i institucija o temama vezanim uz online marketing. Jedini je hrvatski Google stručnjak u statusu djeda. Nositelj je svih Google AdWords i Google Analytics certifikata kao i cetifikata GCT – Google certified trainer. Ima ogromno iskustvo u online promociji i prenosi to iskustvo nesebično na svakom seminaru.

Prijavite se na edukaciju Google AdWords – prijave su zatvorene

NAPOMENA: Osobni podaci koji se prikupljaju prilikom prijava na radionice koriste se isključivo u svrhe slanja obavijesti o radionici te isti neće biti ustupljeni trećim stranama. Za više informacija pročitajte naša Pravila privatnosti.

Za sva pitanja vezana za edukaciju obratite nam se na step-ri@uniri.hr

Naučite kako oglasnim porukama ciljati osobe koje nešto traže na Google-u, čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. 

EEN-europska-poduzetnicka-mreza

Back to Top