t. +385 (0)51 265 961    e-mail step-ri@uniri.hr      Hrvatski | English

Inovacija vođena ishodima

Boris Golob

Opis

Outcome Driven Innovation je postupak koji je Harvard Business Review proglasio jednom od najboljih poslovnih ideja za 2002. godinu te je u međuvremenu početna ideja razvijena u preciznu, sustavnu i univerzalnu metodologiju inoviranja, primjenjivu bez obzira na djelatnost, razvijenost ili veličinu poduzeća te tržište primjene i komercijalizacije inovacije.

Outcome Driven Innovation je globalno najuspješniji postupak stvaranja novih i unapređivanja postojećih proizvoda i usluga u kojem proces inovacije ne započinje genijalnom idejom, nego jasnim i provjerenim postupkom, a poslovni uspjeh nije ni slučajan ni neizvjestan.

Iskustva primjene Outcome Driven Innovation metodologije pokazuju stopu uspjeha inovacija od čak 86% (u odnosu na uobičajenu stopu uspjeha inovacija od oko 20%), što poduzećima omogućava smanjenje ulaganja u razvoj proizvoda od 75% te fokusiranje napora i resursa na inovacije koje će kupci cijeniti i htjeti platiti, odnosno one inovacije koje će poduzećima donijeti rast prihoda, veću konkurentnost i bolju zaradu.

Uzrok uspjeha i glavna prednost Outcome Driven Innovation metodologije je u načinu na koji se u proces razvoja inovacije uključuju kupci: umjesto prikupljanja informacija o potrebama, očekivanjima i rješenjima identificiraju se vrijednosti koje kupci zaista žele, te je omogućeno razumijevanje kako kupci ocjenjuju koristi koje kupuju, u kojim okolnostima i prema kojim kriterijima donose odluke.

Na edukaciji će sudionici biti upoznati s ključnim elementima Outcome Driven Innovation metodologije.

Predavanje je namijenjeno članovima uprave, poduzetnicima i onima koji to žele postati, osobama zaduženim za razvoj proizvoda i usluga.

 

Predavač

Boris Golob, mag. ing., poslovni je savjetnik i predavač, stručnjak za inoviranje proizvoda, usluga i poslovnih modela te poslovne strategije.

Diplomirao je strojarstvo na Tehničkom fakultetu u Rijeci i završio niz stručnih edukacija u inozemstvu (Excellence in Innovation Management, EFQM; Outcome-Driven Innovation, Strategyn Institute; Business Model Canvas Trainer, dr. Alexander Osterwalder).

Sudjelovao je u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija proizvoda, usluga i načina poslovanja u uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, trgovini, farmaceutskoj i metalnoj industriji, energetici, proizvodnji roba široke potrošnje i IT sektoru. Autor je tridesetak različitih edukacija temeljenih na najnovijim svjetskim teoretskim i praktičnim znanjima upravljanja obogaćenih iskustvima primjene u domaćem gospodarstvu te knjige „Od ideje do tržišta“.

Dobio je nagradu „Primus“ kao najbolji poslovni savjetnik u Hrvatskoj za 2011. godinu.
Od 2010. godine je direktor Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.

 

Prijavite se na edukaciju Inovacija vođena ishodima – prijave još nisu otvorene

Više informacija o samoj edukaciji slanjem upita na step-ri@uniri.hr

Inovacija vođena ishodima
Outcom driven innovation je precizna, sustavna i univerzalna metodologija inoviranja, primjenjiva bez obzira na djelatnost, razvijenost ili veličinu poduzeća te tržište primjene i komercijalizacije inovacije 

EEN-europska-poduzetnicka-mreza

 

Back to Top