t. +385 (0)51 265 961    e-mail step-ri@uniri.hr      Hrvatski | English

Istraživanje tržišta

Lara Jelenc

Opis

Zašto u svijetu koji je prepun informacija tražimo dodatne informacije? Kako prepoznati informacije koje su bitne vama i koje će vam pomoći u vašem poslovanju? Kako pristupiti istraživanju tržišta a da ne potrošite previše vremena, novaca i energije te na kraju dobijete informaciju s kojom ste bili upoznati i prije nego što ste započeli sa istraživanjem tržišta? 

Istraživanje tržišta je aktivnost koja očekuje svakog poduzetnika, ili onoga koji se tek sprema stupiti na tržište. U svijetu prepunom informacija trebamo pronaći onu koja će vam dati sugestiju za stvaranje vaše specifične vrijednosti i time vas istaknuti od konkurencije.

Seminar je osmišljen da odgovori na osnovna pitanja o smjeru, razini, fokusu i procesu istraživanja tržišta koji će odgovarati vašim potrebama, a možete ih provoditi kontinuirano i relativno samostalno.

Cilj seminara je da svaki polaznik prepozna potrebu i svrhu istraživanja tržišta za svoje poslovne potrebe. Tijekom seminara odabrat će pristup istraživanju tržišta i primijeniti metode koje su korisne za poslovne potrebe razvijanja svoje ideje, proizvoda/usluga.

Seminar je namijenjen osobama koje imaju ideju, proizvod/uslugu i žele saznati informacije za bolje pozicioniranje na tržištu. Namijenjen je svima onima koji žele saznati informacije o osnovama istraživanja tržišta kako bi ih koristili za poslovne potrebe rada na svojoj ideji, proizvodu/usluzi.

Preporuča se da polaznici dođu sa pitanjem/problemom kojeg žele istražiti tijekom trajanja radionice.

Sadržaj

Uvod – istraživanje tržišta- o čemu se radi?
Zašto to radim? Kako mi istraživanje tržišta može pomoći?
Kako to radim? Koliko mi je podataka premalo/dovoljno/ previše?
Što da ne radim? Koliko je istraživanje tržišta doista skupo?
Sam svoj majstor-radionica istraživanja tržišta na temelju vaših problema
Pomoć od drugih- što (ne)očekivati od agencija za istraživanje tržišta?

Predavač

Doc.dr.sc. Lara Jelenc predaje kolegij Istraživanje tržišta na Ekonomskom fakulteta Rijeka. U radu sa studentima primjenjuje model društveno korisnog učenja u sklopu kojeg rade sa klijentima iz okruženja na projektima istraživanja tržišta za različite organizacije u profitnom i neprofitnom sektoru.

Prijavite se na edukaciju Istraživanje tržišta – prijave su zatvorene

Datum i vrijeme održavanja: 12.11.2015. godine u 9,30h
Mjesto održavanja: Step Ri znanstveno-tehnologijski park – učionica na prvom katu
Trajanje: od 9,30 do 15,30h

Kotizacija: NE PLAĆA SE (seminari su plaćeni od strane Enterprise Europe Network)

 

Istraživanje-tržišta-290

 

Istraživanje tržišta je aktivnost koja očekuje svakog poduzetnika, ili onoga koji se tek sprema stupiti na tržište. U svijetu prepunom informacija trebamo pronaći onu koja će vam dati sugestiju za stvaranje vaše specifične vrijednosti i time vas istaknuti od konkurencije. 

EEN-europska-poduzetnicka-mreza

Back to Top