t. +385 (0)51 265 961    e-mail step-ri@uniri.hr      Hrvatski | English

Novi prodajni alati

Boris Golob

Opis

Novi prodajni alati omogućavaju uspješno razumijevanje stvarnih razloga kupnje kao i situacija u kojima je naša ponuda superiorna u odnosu na ponudu konkurencij. Novi prodajni alati uspješno se primjenjuju i na B2B tržištima industrijskih roba kao i na B2C tržištima roba široke potrošnje, kod osobne prodaje ili prodaje putem masovnih medija.

Novi prodajni postupci i alati, stvoreni prilikom razvijanja metodologija stvaranja novih proizvoda i usluga (inoviranja), pokazali su se fleksibilniji i produktivniji od klasičnih prodajnih i marketinških alata.

Inoviranje proizvoda i usluga uključuje i problem prodaje nečega za što kupci nisu nikad čuli. Pri prodajei uobičajenih stvari često zaboravljamo koje vrijednosti kupci cijene i plaćaju te se s konkurencijom nadmećemo oko nebitnih elemenata ponude.

Novi prodajni alati omogućavaju uspješno razumijevanje stvarnih razloga kupnje kao i situacija u kojima je naša ponuda superiorna u odnosu na ponudu konkurencije.

Ovi alati su vrijedan dodatak postojećim alatima analize procjene i selekcije kupaca poput SWOT analize, matrice kupaca, lanca vrijednosti, Porterovih pet sila itd.

Seminar je namijenjen poduzetnicima, vlasnicima i članovima rukovodećih timova zaduženih za poslovnu strategiju, razvoj, marketing i prodaju te prodavačima s iskustvom.

 

Sadržaj

Na edukaciji će se sudionici upoznati s ključnim prodajnim alatima proizišlim iz metoda inoviranja:

  • Posao kupca omogućava razumijevanje stvarnih razloga kupnje i identificiranje okolnosti kada je naša ponuda bolja od ponude konkurencije
  • Strateško platno i Krivulja ponude vrijednosti omogućavaju jasnu vizualizaciju naše ponude vrijednosti te usporedbu s konkurencijom i supstitutima (drugim načinima rješavanja posla kupca)
  • Platno ponude vrijednosti omogućava analizu nesrazmjera između naše ponude i onoga što kupci trebaju i traže.

 

Predavač

Boris Golob, mag. ing., direktor je STEP RI znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci. Kao poslovni savjetnik već više od 15 godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Stručni je evaluator za EU EASME Horizont 2020 SME instrument program. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.

Prijavite se na edukaciju Novi prodajni alati – prijave još nisu otvorene

Više informacija o samoj edukaciji slanjem upita na step-ri@uniri.hr

Novi prodajni alati
Ovi alati su vrijedan dodatak postojećim alatima analize, procjene i selekcije kupaca

EEN-europska-poduzetnicka-mreza

 

Back to Top