t. +385 (0)51 265 961    e-mail step-ri@uniri.hr      Hrvatski | English

Novi prodajni alati

Boris Golob

Opis

Novi prodajni alati omogućavaju uspješno razumijevanje stvarnih razloga kupnje kao i situacija u kojima je naša ponuda superiorna u odnosu na ponudu konkurencij. Novi prodajni alati uspješno se primjenjuju i na B2B tržištima industrijskih roba kao i na B2C tržištima roba široke potrošnje, kod osobne prodaje ili prodaje putem masovnih medija.

Novi prodajni postupci i alati, stvoreni prilikom razvijanja metodologija stvaranja novih proizvoda i usluga (inoviranja), pokazali su se fleksibilniji i produktivniji od klasičnih prodajnih i marketinških alata.

Inoviranje proizvoda i usluga uključuje i problem prodaje nečega za što kupci nisu nikad čuli. Pri prodajei uobičajenih stvari često zaboravljamo koje vrijednosti kupci cijene i plaćaju te se s konkurencijom nadmećemo oko nebitnih elemenata ponude.

Novi prodajni alati omogućavaju uspješno razumijevanje stvarnih razloga kupnje kao i situacija u kojima je naša ponuda superiorna u odnosu na ponudu konkurencije.

Ovi alati su vrijedan dodatak postojećim alatima analize procjene i selekcije kupaca poput SWOT analize, matrice kupaca, lanca vrijednosti, Porterovih pet sila itd.

Seminar je namijenjen poduzetnicima, vlasnicima i članovima rukovodećih timova zaduženih za poslovnu strategiju, razvoj, marketing i prodaju te prodavačima s iskustvom.

 

Sadržaj

Na edukaciji će se sudionici upoznati s ključnim prodajnim alatima proizišlim iz metoda inoviranja:

  • Posao kupca omogućava razumijevanje stvarnih razloga kupnje i identificiranje okolnosti kada je naša ponuda bolja od ponude konkurencije
  • Strateško platno i Krivulja ponude vrijednosti omogućavaju jasnu vizualizaciju naše ponude vrijednosti te usporedbu s konkurencijom i supstitutima (drugim načinima rješavanja posla kupca)
  • Platno ponude vrijednosti omogućava analizu nesrazmjera između naše ponude i onoga što kupci trebaju i traže.

 

Predavač

Boris Golob, mag. ing., poslovni je savjetnik i predavač, stručnjak za inoviranje proizvoda, usluga i poslovnih modela te poslovne strategije.

Diplomirao je strojarstvo na Tehničkom fakultetu u Rijeci i završio niz stručnih edukacija u inozemstvu (Excellence in Innovation Management, EFQM; Outcome-Driven Innovation, Strategyn Institute; Business Model Canvas Trainer, dr. Alexander Osterwalder).

Sudjelovao je u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija proizvoda, usluga i načina poslovanja u uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, trgovini, farmaceutskoj i metalnoj industriji, energetici, proizvodnji roba široke potrošnje i IT sektoru. Autor je tridesetak različitih edukacija temeljenih na najnovijim svjetskim teoretskim i praktičnim znanjima upravljanja obogaćenih iskustvima primjene u domaćem gospodarstvu te knjige „Od ideje do tržišta“.

Dobio je nagradu „Primus“ kao najbolji poslovni savjetnik u Hrvatskoj za 2011. godinu.
Od 2010. godine je direktor Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.

 

Prijavite se na edukaciju Novi prodajni alati – prijave još nisu otvorene

Više informacija o samoj edukaciji slanjem upita na step-ri@uniri.hr

Novi prodajni alati
Ovi alati su vrijedan dodatak postojećim alatima analize, procjene i selekcije kupaca

EEN-europska-poduzetnicka-mreza

 

Back to Top