t. +385 (0)51 265 961    e-mail step-ri@uniri.hr      Hrvatski | English

Stvaranje uspješnih inovacija

Boris Golob

Opis

Bez obzira na to stvarate li posve novu inovaciju ili želite unaprijediti postojeće proizvode i usluge, „posao kupca“ i „ishodi kupaca“ su nezaobilazni postupci za stvaranje rješenja za koja su kupci spremni platiti više.

Na koji način ponuditi kupcu proizvode ili usluge, a da ih on naprosto ne može odbiti?
Kako inoviranjem stvarati koristi za kupce, a ne unapređenja koja nikomu ne trebaju?
Kako promijeniti poruku koja će kupcima reći ono što ih zanima, što žele platiti i dobiti?

Odgovor na ova pitanja nećete dobiti samo slušajući kupce. Kupci ne znaju što je sve moguće, koliko to napora zahtijeva ili koliko košta. Jer ono što kupci kažu da žele – brže, više, jače…, možda na kraju neće biti spremni i platiti. Kupac vam ne može reći što bi želio ako to nije nikad vidio.

Ipak, kupac vam može odgovoriti što s vašim proizvodima i uslugama radi, u kojim situacijama se njima koristi, što mu omogućavaju, čime je ograničen… Ako su vaša pitanja dobra, kupac će vam reći što mu je važno, čime je zadovoljan, što mu ne treba te vam tako omogućiti stvaranje inovacije i najbolje ponude.

Svi kojima je posao osigurati uspjeh i rast poslovanja, razvoj novih proizvoda, kreiranje marketinških kampanja, povećanje udjela na tržištu, znaju kako je rizik neuspjeha sastavni dio posla.

Kako usmjeravati promjene, selekcionirati ideje i birati inicijative s pouzdanim izgledima za uspjeh? I u svjetskoj praksi, većina ulaganja u inovacije propadne i prije izlaska na tržište, samo svaka peta inovacija donosi dobit, a svaka druga novi proizvod koji je potpuni promašaj.

Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima, rukovoditeljima, vlasnicima i članovima uprava.

 

Sadržaj

Na seminaru „Stvaranje uspješnih inovacija“ polaznici će se upoznati s dva ključna koraka suvremenog stvaranja inovacija:

  • „posao kupca“ – ključni pojam koji omogućava analiziranje postojećih i nepostojećih tržišta, okolnosti u kojima kupci kupuju i koriste se inovacijom te objašnjavanje kada i zašto će kupci izabrati inovaciju (ili neće)
  • „ishodi kupaca“ – mjera kojom kupci mjere važnost i poželjnost unapređenja koje donosi inovacija.

 

Predavač

Boris Golob, mag. ing., poslovni je savjetnik i predavač, stručnjak za inoviranje proizvoda, usluga i poslovnih modela te poslovne strategije.

Diplomirao je strojarstvo na Tehničkom fakultetu u Rijeci i završio niz stručnih edukacija u inozemstvu (Excellence in Innovation Management, EFQM; Outcome-Driven Innovation, Strategyn Institute; Business Model Canvas Trainer, dr. Alexander Osterwalder).

Sudjelovao je u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija proizvoda, usluga i načina poslovanja u uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, trgovini, farmaceutskoj i metalnoj industriji, energetici, proizvodnji roba široke potrošnje i IT sektoru. Autor je tridesetak različitih edukacija temeljenih na najnovijim svjetskim teoretskim i praktičnim znanjima upravljanja obogaćenih iskustvima primjene u domaćem gospodarstvu te knjige „Od ideje do tržišta“.

Dobio je nagradu „Primus“ kao najbolji poslovni savjetnik u Hrvatskoj za 2011. godinu.
Od 2010. godine je direktor Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.

Prijavite se na edukaciju Stvaranje uspješnih inovacija – prijave još nisu otvorene

Više informacija o samoj edukaciji slanjem upita na step-ri@uniri.hr

Stvaranje uspješnih inovacija
Kod stvaranja inovacija ili unapređenja postojećih proizvoda i usluga, „posao kupca“ i „ishodi kupaca“ su nezaobilazni postupci za identificiranje problema za čije rješavanje su kupci spremni platiti više.

EEN-europska-poduzetnicka-mreza

 

Back to Top