Ako želite pokrenuti posao ili već imate startup kojem želite osigurati budućnost, Step Ri je, sa svojim programom podrške kod pokretanja poslovanja te iskusnim timom mentora i poslovnih savjetnika, najbolje mjesto za početak puta od ideje do tržišta.
Pretvaranje dobre ideje u stvarnost – u proizvode i usluge koje kupci kupuju i koriste, uz efikasno, profitabilno i održivo poslovanje, glavni je izazov svakog pokretanja poslovanja. Bez obzira jeste li student ili znanstvenik, krećete li u poduzetnički pothvat vođeni prvenstveno dobrom idejom ili željom da stvorite svoje radno mjesto – mi vam u tome možemo pomoći: našim znanjem i iskustvom putem edukacija, poslovnog savjetovanja i mentoriranja, našom partnerskom mrežom koja obuhvaća mnogobrojne institucije, poduzeća, poslovne ljude, znanstvenike i ulagače, te, ukoliko vam je to potrebno, prostorom za rad.
Step Ri startup program podrške rezultat je desetak godina rada u kojima je kroz naše programe prošlo više od dvije stotine poduzetnika početnika i startupa, a 136 poduzetničkih ideja, inovacija i startupa je uz našu podršku prikupilo više od 23 milijuna kuna za svoje projekte.
Ovisno o stupnju razvoja ideje i potrebi za poslovnim prostorom, poduzetnici početnici i startup tvrtke poslovnu podršku mogu dobiti kroz tri individualna i jedan grupni model. Predinkubacija, off-park inkubacija i inkubacija podrazumijevaju ritam rada (savjetovanja i mentoriranja) prilagođen individualnim potrebama korisnika. Step Ri Playpark je grupni program u koji se potencijalni korisnici prijavljuju jednom godišnje (u listopadu), a aktivnosti se provode prema unaprijed utvrđenom rasporedu.
Da biste postali korisnik jednog od naših programa podrške, nakon prijave prolazite evaluacijski, a u slučaju Playparka, i selekcijski postupak.
Korištenje sale za sastanke po potrebi
Trajanje programa
do 3 mjeseca
+ sale za sastanke po potrebi
Trajanje programa
6 mjeseci
+ sale za sastanke po potrebi
Trajanje programa
do 3 godine
+ sale za sastanke po potrebi
Trajanje programa
do 3 godine
Dobra ponuda je rezultat razumijevanja kupaca, onoga što ih muči, što im je važno i što žele platiti. Uspješna ponuda to čini bolje od konkurencije.
Koji problem ili posao kupca naša ideja rješava, kakve su okolnosti kupnje i potrošnje, kada i gdje kupci kupuju, a kada i gdje koriste moju ideju.
Platno ponude vrijednosti (usporedba naše ponude s potrebama kupca), tko nam je konkurencija i koji supstituti za našu ideju postoje, strateško platno i krivulja ponude vrijednosti (vizualizacija i usporedba naše ponude s ponudom konkurencije, supstituta i nepotrošnje).
Imati atraktivnu ponudu i zainteresirane kupce nije dovoljno za uspjeh. Dobar poslovni model jest.
Definiranje elemenata vlastitog poslovnog modela pomoću platna poslovnog modela, identificiranje kritičnih elemenata i područja za unapređenje. Pronalaženje mogućnosti za skalabilnost, veću profitabilnost, „zaključavanje“ kupaca, strategiju niskih troškova…
Dok poslovni model nije provjeren na tržištu, poslovanjem se ne može upravljati na tradicionalan menadžerski način. Moramo koristiti pretpostavke umjesto ciljeva, testiranje umjesto ostvarivanja, učenje umjesto izvršavanja.
Postupak otkrivanja, testiranja i potvrđivanja pretpostavki o kupcima i tržištu, elementima i logici poslovnog modela.
Za usklađivanje prihoda i rashoda potrebno je razumjeti vrste troškova, načine i dinamiku njihovog nastanka i uravnotežiti ih s prihodima i drugim izvorima financiranja.
Jednostavne i učinkovite najbolje prakse privlačenja kupaca, prezentacije ponude i realizacije prodaje.
Kao poduzetnik osobno ste odgovorni za poslovanje. Na jednom mjestu, sve što morate znati kod pokretanja poslovanja u Hrvatskoj.
Odabir formalnog oblika poslovanja (obrt, j.d.o.o., d.o.o.) utječe na početne troškove, mogućnost korištenja subvencija, obveze… Svaki oblik sa sobom nosi i određena ograničenja.
Kao poduzetnik ne morate biti knjigovođa, ali morate znati osnove knjigovodstva i poreznog sustava kako bi mogli surađivati sa svojim knjigovođom te poslovati u skladu s važećim zakonima i propisima.
Uobičajene mogućnosti financiranja pokretanja poslovanja nisu uvijek dostupne ni optimalne, no za svakog poduzetnika početnika je važno znati kako doći do kredita ili ulaganja te koje su obveze, prednosti ili nedostaci koje pojedini oblik financiranja donosi.
Novi poslovni modeli transformirali su kako financijsku industriju tako i načine poslovanja startupa. Crowdfunding, crowdsourcing, crowdinvesting, predfinanciranje, open innovation, peer-to-peer financiranje, outsourcing i poslovanje temeljeno na partnerstvima… neke su od mogućnosti rješavanja izazova financiranja poduzetničkog pothvata.
Važnost novog poduzetništva, inovacija i startupa je prepoznata na svim razinama javne vlasti, od lokalnih administracija do EU komisije. Snalaženje i savjetovanje u masi natječaja i programa je nešto u čemu svi naši korisnici mogu dobiti savjet i podršku.
Svatko prije ili kasnije mora nešto „pitchati“ odnosno predstavljati i prodavati, bilo da se radi o natjecanju, privlačenju ulagača ili traženju partnera. Uz nas će korisnici upoznati osnovne vještine prezentiranja te što sadrži pitching deck odnosno koji su elementi važni za predstavljanje poslovne ideje ili ponude kupcima i ulagačima.
Za uspjeh nije dovoljno imati blistavu ideju i znati je provesti, nekad je najvažnije biti u pravom trenutku na pravom mjestu. Od 2008. godine stvorili smo mnogobrojna partnerstva, veze i prijateljstva s poduzećima, znanstvenicima, poslovnim savjetnicima, domaćim i inozemnim ulagačima i poduzetničkim potpornim institucijama. Naši partneri i prijatelji mogu biti i vaši.
Sreću ne jamčimo niti isporučujemo, upravo suprotno, radimo sve kako bi vaše pokretanje poslovanja ovisilo o (ni)malo sreće.
Kao poslovni savjetnik Boris već više od 15 godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Stručni je evaluator za EIC Accelerator (SME instrument) program. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.
Na svijetu radi 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela. Boris je jedan od njih.
Poslovna je savjetnica i predavačica te certificirani Pricing Professional pri Professional Pricing Society – vodećoj svjetskoj udruzi posvećenoj strateškom pristupu određivanju cijena.
Vodila je niz nacionalnih i međunarodnih razvojnih projekata i ima dugogodišnje iskustvo na području razvoja novih proizvoda, usluga i tehnoloških rješenja. Educira i savjetuje poduzetnike i poduzetnike početnike na području određivanja cijena i kreiranja cjenovnih politika, razvoja novih poslovnih rješenja te unapređenja poslovnih procesa.
Ima dugogodišnje radno iskustvo na menadžerskim pozicijama u organizacijama s više od 2500 zaposlenika koja djeluju u komercijalnom sektoru (maloprodaji, veleprodaji te distribuciji) te u savjetovanju poduzetnika početnika i savjetovanju kod pokretanja poduzetničkog pothvata. Odgovoran je za razvoj i unapređenje inkubacijskih programa u kojima, među ostalim, savjetuje u vezi razvoja inovacija, strategije zaštite intelektualnog vlasništva, poslovnog planiranja, pregovaranja te prezentiranja projekta investitorima.
Savjetnica s bogatim praktičnim iskustvom u području financija i knjigovodstva, koje je stekla dugogodišnjim radom s poduzećima iz različitih sektora: IT, zastupanja, veleprodaje, maloprodaje, proizvodnje, građevinarstva… Svojim znanjem lako može odgovoriti na ključne porezne i knjigovodstvene izazove s kojima se susreću poduzetnici početnici i rastuće inovativne tvrtke te izbjeći najčešće zamke u koje poduzetnici upadaju. Vješta je predavačica koja kompleksne teme pojednostavljuje i kroz praktične primjere približava svima.
Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.
Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.
Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:
Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.
Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.
Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr
Predmet: Obrazac 1
Poštovani/a,
ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.
Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.
Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.
S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”
Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr
Predmet: MRMS – obrazac
Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)
Link
Zahvaljujemo na suradnji.
S poštovanjem,
Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)
NAPOMENA:
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)
NAPOMENA:
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.