Od ideje do tržišta

Podrška kod pokretanja poslovanja za poduzetnike početnike i startupe

Ako želite pokrenuti posao ili već imate startup kojem želite osigurati budućnost, Step Ri je, sa svojim programom podrške kod pokretanja poslovanja te iskusnim timom mentora i poslovnih savjetnika, najbolje mjesto za početak puta od ideje do tržišta.

Pretvaranje dobre ideje u stvarnost – u proizvode i usluge koje kupci kupuju i koriste, uz efikasno, profitabilno i održivo poslovanje, glavni je izazov svakog pokretanja poslovanja. Bez obzira jeste li student ili znanstvenik, krećete li u poduzetnički pothvat vođeni prvenstveno dobrom idejom ili željom da stvorite svoje radno mjesto – mi vam u tome možemo pomoći: našim znanjem i iskustvom putem edukacija, poslovnog savjetovanja i mentoriranja, našom partnerskom mrežom koja obuhvaća mnogobrojne institucije, poduzeća, poslovne ljude, znanstvenike i ulagače, te, ukoliko vam je to potrebno, prostorom za rad.

Step Ri startup program podrške rezultat je desetak godina rada u kojima je kroz naše programe prošlo više od dvije stotine poduzetnika početnika i startupa, a 136 poduzetničkih ideja, inovacija i startupa je uz našu podršku prikupilo više od 23 milijuna kuna za svoje projekte.

Ovisno o stupnju razvoja ideje i potrebi za poslovnim prostorom, poduzetnici početnici i startup tvrtke poslovnu podršku mogu dobiti kroz tri individualna i jedan grupni model. Predinkubacija, off-park inkubacija i inkubacija podrazumijevaju ritam rada (savjetovanja i mentoriranja)  prilagođen individualnim potrebama korisnika. Step Ri Playpark je grupni program u koji se potencijalni korisnici prijavljuju jednom godišnje (u listopadu), a aktivnosti se provode prema unaprijed utvrđenom rasporedu.

Da biste postali korisnik jednog od naših programa podrške, nakon prijave prolazite evaluacijski, a u slučaju Playparka, i selekcijski postupak.

Predinkubacija

Savjetovanje i mentoriranje za provjeru ideje i procjenu izvedivosti

Bez korištenja ureda

Korištenje sale za sastanke po potrebi

Cijena
20 € mjesečno

Trajanje programa
do 3 mjeseca

Playpark

Ciklus edukacija
Savjetovanje i mentoriranje po Step Ri startup programu

Korištenje coworking ureda 24/7

+ sale za sastanke po potrebi

Besplatno

Trajanje programa
6 mjeseci

Off-park inkubacija

Savjetovanje i mentoriranje po Step Ri startup programu

Korištenje coworking ureda 24/7

+ sale za sastanke po potrebi

Cijena
40 € mjesečno

Trajanje programa
do 3 godine

Inkubacija

Savjetovanje i mentoriranje po Step Ri startup programu

Korištenje vlastitog ureda 24/7

+ sale za sastanke po potrebi

Cijena
6 do 9.50 € / m2 mjesečno

Cijena programa inkubacije po godinama, mjesečno:

  • najamnina u prvoj godini 4 € / m2
  • najamnina u drugoj godini 5,50 € / m2
  • najamnina u trećoj godini 7,50 € / m2
  • + paušal za troškove 2 € / m2

Trajanje programa
do 3 godine

Step Ri startup program

01 Stvaranje ponude

Dobra ponuda je rezultat razumijevanja kupaca, onoga što ih muči, što im je važno i što žele platiti. Uspješna ponuda to čini bolje od konkurencije.

Razumijevanje kupca

Koji problem ili posao kupca naša ideja rješava, kakve su okolnosti kupnje i potrošnje, kada i gdje kupci kupuju, a kada i gdje koriste moju ideju.

Ponuda vrijednosti i konkurencija

Platno ponude vrijednosti (usporedba naše ponude s potrebama kupca), tko nam je konkurencija i koji supstituti za našu ideju postoje, strateško platno i krivulja ponude vrijednosti (vizualizacija i usporedba naše ponude s ponudom konkurencije, supstituta i nepotrošnje).

02 Definiranje poslovnog modela

Imati atraktivnu ponudu i zainteresirane kupce nije dovoljno za uspjeh. Dobar poslovni model jest.

Poslovni model

Definiranje elemenata vlastitog poslovnog modela pomoću platna poslovnog modela, identificiranje kritičnih elemenata i područja za unapređenje. Pronalaženje mogućnosti za skalabilnost, veću profitabilnost, „zaključavanje“ kupaca, strategiju niskih troškova…

03 Upravljanje startupom

Dok poslovni model nije provjeren na tržištu, poslovanjem se ne može upravljati na tradicionalan menadžerski način. Moramo koristiti pretpostavke umjesto ciljeva, testiranje umjesto ostvarivanja, učenje umjesto izvršavanja.

Customer development process

Postupak otkrivanja, testiranja i potvrđivanja pretpostavki o kupcima i tržištu, elementima i logici poslovnog modela.

Troškovi poslovanja i cash flow

Za usklađivanje prihoda i rashoda potrebno je razumjeti vrste troškova, načine i dinamiku njihovog nastanka i uravnotežiti ih s prihodima i drugim izvorima financiranja.

Osnove prodaje i marketinga

Jednostavne i učinkovite najbolje prakse privlačenja kupaca, prezentacije ponude i realizacije prodaje.

04 Pokretanje posla

Kao poduzetnik osobno ste odgovorni za poslovanje. Na jednom mjestu, sve što morate znati kod pokretanja poslovanja u Hrvatskoj.

Pokretanje posla – pravni okvir

Odabir formalnog oblika poslovanja (obrt, j.d.o.o., d.o.o.) utječe na početne troškove, mogućnost korištenja subvencija, obveze… Svaki oblik sa sobom nosi i određena ograničenja.

Pokretanje posla – knjigovodstveni okvir

Kao poduzetnik ne morate biti knjigovođa, ali morate znati osnove knjigovodstva i poreznog sustava kako bi mogli surađivati sa svojim knjigovođom te poslovati u skladu s važećim zakonima i propisima.

05 Financiranje

Uobičajene mogućnosti financiranja pokretanja poslovanja nisu uvijek dostupne ni optimalne, no za svakog poduzetnika početnika je važno znati kako doći do kredita ili ulaganja te koje su obveze, prednosti ili nedostaci koje pojedini oblik financiranja donosi.

Alternativno financiranje

Novi poslovni modeli transformirali su kako financijsku industriju tako i načine poslovanja startupa. Crowdfunding, crowdsourcing, crowdinvesting, predfinanciranje, open innovation, peer-to-peer financiranje, outsourcing i poslovanje temeljeno na partnerstvima… neke su od mogućnosti rješavanja izazova financiranja poduzetničkog pothvata.

Javni izvori – nacionalne i EU potpore i projekti 

Važnost novog poduzetništva, inovacija i startupa je prepoznata na svim razinama javne vlasti, od lokalnih administracija do EU komisije. Snalaženje i savjetovanje u masi natječaja i programa je nešto u čemu svi naši korisnici mogu dobiti savjet i podršku.

06 Pitchanje, networking i malo sreće

Svatko prije ili kasnije mora nešto „pitchati“ odnosno predstavljati i prodavati, bilo da se radi o natjecanju, privlačenju ulagača ili traženju partnera. Uz nas će korisnici upoznati osnovne vještine prezentiranja te što sadrži pitching deck odnosno koji su elementi važni za predstavljanje poslovne ideje ili ponude kupcima i ulagačima.

Za uspjeh nije dovoljno imati blistavu ideju i znati je provesti, nekad je najvažnije biti u pravom trenutku na pravom mjestu. Od 2008. godine stvorili smo mnogobrojna partnerstva, veze i prijateljstva s poduzećima, znanstvenicima, poslovnim savjetnicima, domaćim i inozemnim ulagačima i poduzetničkim potpornim institucijama. Naši partneri i prijatelji mogu biti i vaši.

Sreću ne jamčimo niti isporučujemo, upravo suprotno, radimo sve kako bi vaše pokretanje poslovanja ovisilo o (ni)malo sreće.  

Mentori i savjetnici

Boris Golob

Boris Golob, mag. ing.

Kao poslovni savjetnik Boris već više od 15 godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Stručni je evaluator za EIC Accelerator (SME instrument) program. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.

Na svijetu radi 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela. Boris je jedan od njih.

Jana Blažević Marčelja

Jana Blažević Marčelja, mag. oec.

Poslovna je savjetnica i predavačica te certificirani Pricing Professional pri Professional Pricing Society – vodećoj svjetskoj udruzi posvećenoj strateškom pristupu određivanju cijena.

Vodila je niz nacionalnih i međunarodnih razvojnih projekata i ima dugogodišnje iskustvo na području razvoja novih proizvoda, usluga i tehnoloških rješenja. Educira i savjetuje poduzetnike i poduzetnike početnike na području određivanja cijena i kreiranja cjenovnih politika, razvoja novih poslovnih rješenja te unapređenja poslovnih procesa.

Neven Tamarut

Neven Tamarut, mag. oec., MBA

Ima dugogodišnje radno iskustvo na menadžerskim pozicijama u organizacijama s više od 2500 zaposlenika koja djeluju u komercijalnom sektoru (maloprodaji, veleprodaji te distribuciji) te u savjetovanju poduzetnika početnika i savjetovanju kod pokretanja poduzetničkog pothvata. Odgovoran je za razvoj i unapređenje inkubacijskih programa u kojima, među ostalim, savjetuje  u vezi razvoja inovacija, strategije zaštite intelektualnog vlasništva, poslovnog planiranja, pregovaranja te prezentiranja projekta investitorima.

Ana Janežić

Ana Janežić, mag. oec.

Savjetnica s bogatim praktičnim iskustvom u području financija i knjigovodstva, koje je stekla dugogodišnjim radom s poduzećima iz različitih sektora:  IT, zastupanja, veleprodaje, maloprodaje, proizvodnje, građevinarstva… Svojim znanjem lako može odgovoriti na ključne porezne i knjigovodstvene izazove s kojima se susreću poduzetnici početnici i rastuće inovativne tvrtke te izbjeći najčešće zamke u koje poduzetnici upadaju. Vješta je predavačica koja kompleksne teme pojednostavljuje i kroz praktične primjere približava svima.

Pošaljite upit za dodatne informacije ili informativni sastanak.

Ako vam je sve jasno i spremni ste za novi početak, javite nam se!

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije? 

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.