Novi prodajni alati

za upravljanje ključnim kupcima

Inoviranje proizvoda i usluga uključuje i problem prodaje nečega za što kupci nisu nikad čuli. Alati za stvaranje inovacija (platno poslovnog modela, posao kupca i strateško platno) pokazali su se i kao izvrsni, fleksibilni i produktivni prodajni alati te su vrijedan dodatak postojećim alatima za analizu, procjenu i selekciju kupaca.
30
Maksimalan broj polaznika
6 sati
 Trajanje
4.7
Prosječna ocjena

Novi prodajni alati omogućavaju uspješno razumijevanje stvarnih razloga kupnje kao i situacija u kojima je naša ponuda superiorna u odnosu na ponudu konkurencije. Uspješno se primjenjuju i na B2B tržištima industrijskih roba kao i na B2C tržištima roba široke potrošnje, kod osobne prodaje ili prodaje putem masovnih medija.

Novi prodajni postupci i alati, stvoreni prilikom razvijanja metodologija stvaranja novih proizvoda i usluga (inoviranja), pokazali su se fleksibilniji i produktivniji od klasičnih prodajnih i marketinških alata. Inoviranje proizvoda i usluga uključuje i problem prodaje nečega za što kupci nisu nikad čuli. Pri prodaji uobičajenih stvari često zaboravljamo koje vrijednosti kupci cijene i plaćaju te se s konkurencijom nadmećemo oko nebitnih elemenata ponude. Novi prodajni alati omogućavaju uspješno razumijevanje stvarnih razloga kupnje kao i situacija u kojima je naša ponuda superiorna u odnosu na ponudu konkurencije.

Ovi alati su vrijedan dodatak postojećim alatima za analizu, procjenu i selekcije kupaca poput SWOT analize, matrice kupaca, lanca vrijednosti, Porterovih pet sila itd.

Seminar je namijenjen poduzetnicima, vlasnicima i članovima rukovodećih timova zaduženih za poslovnu strategiju, razvoj, marketing i prodaju te prodavačima s iskustvom.

Sadržaj edukacije

Posao kupca

omogućava razumijevanje stvarnih razloga kupnje i identificiranje okolnosti kada kupci imaju jasan interes za kupovinom.

Strateško platno i Krivulja ponude vrijednosti

omogućavaju jasnu vizualizaciju naše ponude vrijednosti, usporedbu s konkurencijom i supstitutima (rješenjima iz drugih industrija, prilagođavanjima itd.) te razumijevanje u kojim je situacijama „naša“ ponuda „bolja“ od ostalih rješenja.

Prepreke potrošnji

omogućavaju identificiranje prepreka kupnji koje poduzeća organizacijom vlastitog poslovanja postavljaju pred kupce te njima mogu spriječiti ili ograničiti zahvaćanje određenih segmenata kupaca.

Platno poslovnog modela

omogućava analizu poslovanja B2B klijenata i razumijevanje da li se (i kako) ponuda poduzeća uklapa u poslovanje kupaca.

Autor i predavač

Boris Golob

Boris Golob, mag. ing.

Kao poslovni savjetnik Boris već više od 15 godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Stručni je evaluator za EIC Accelerator (SME instrument) program. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.

Na svijetu radi 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela. Boris je jedan od njih.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?