U kolaborativnim projektima svi sudionici – iz akademske zajednice i industrije – doprinose stvaranju novih znanja, inovacija i tehnologija. Pravilno upravljanje intelektualnim vlasništvom omogućuje zaštitu i korištenje rezultata, jasnu raspodjelu prava među partnerima te dugoročnu komercijalizaciju i održivost projekata.
Ovaj webinar pružit će polaznicima uvid u važnost intelektualnog vlasništva u kolaborativnim projektima te objasniti kako njime učinkovito upravljati – od ideje i pisanja projektnog prijedloga, preko implementacije, do osiguravanja održivosti i novih prilika nakon njegovog završetka.
Posebna pažnja posvetit će se učinkovitim strategijama upravljanja pravima intelektualnog vlasništva, izradi jasnih sporazuma među partnerima te osiguravanju visokih ocjena u evaluacijama projektnih prijava.
Razumijevanje intelektualnog vlasništva u kolaborativnim projektima Pregled osnovnih pojmova intelektualnog vlasništva i njegove uloge u različitim vrstama kolaborativnih projekata.
Intelektualno vlasništvo u pripremi projektnih prijedloga
Smjernice za učinkovito upravljanje IV-om koje doprinose uspješnoj evaluaciji projektnih prijedloga.
Upravljanje intelektualnim vlasništvom tijekom implementacije projekta
Praktični savjeti za zaštitu rezultata istraživanja, izradu sporazuma među partnerima i planiranje komercijalizacije.
Primjeri dobre prakse i sustav podrške
Primjeri uspješnih projekata i inicijativa koje pružaju besplatnu podršku u upravljanju intelektualnim vlasništvom.
Dr. sc. Ivana Vuka viši je menadžer za inovacije u tvrtki RISE – Research and Innovation Services, u kojoj koordinira aktivnosti European IP Helpdeska za Widening zemlje.
U svojoj ulozi u RISE-u vodi projekte usmjerene na valorizaciju znanja, jačanje kapaciteta za inovacije i upravljanje intelektualnim vlasništvom, pružajući podršku istraživačima, inovatorima i tvrtkama u ostvarivanju njihovih ciljeva.
Trenutno djeluje kao RM Roadmap ambasadorica za Hrvatsku, promičući profesionalno priznanje znanstvenih i inovacijskih menadžera diljem Europe.
Magistrirala je biologiju i ekologiju mora te doktorirala neuroznanost. Prije nego što se pridružila RISE-u u veljači 2024., radila je na prijenosu znanja i tehnologije na Sveučilištu u Splitu.
Mr. sc. Smiljka Vikić-Topić viša je savjetnica u tvrtki RISE – Research and Innovation Services, koju je vodila od osnutka do kraja 2024. Aktivno sudjeluje u edukacijama European IP Helpdeska u kojemu je RISE partner, kao i u drugim projektima usmjerenima na jačanje kapaciteta u području upravljanja intelektualnim vlasništvom i inovacijama.
Ima 14 godina iskustva u farmaceutskoj industriji (PLIVA i GlaxoSmithKline), gdje je radila kao istraživač, voditelj grupe i koordinator istraživačkih suradnji. Ukupno je četiri godine provela u SAD-u, radeći u laboratorijima molekularne biologije na Sveučilištu Wake Forest, NIH-u i klinici Mayo.
U području transfera tehnologije usavršavala se u Uredu za prijenos tehnologije NIH-a te u Edinburghu (Škotska). Osnovala je Ured za prijenos znanja i inovacije Centra za translacijska i klinička istraživanja na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (MEF), koji je vodila do kraja 2022. godine.
Broj mjesta je ograničen!
Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave. Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.
Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti
Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.
Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.
Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr
Predmet: Obrazac 1
Poštovani/a,
ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.
Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.
Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.
S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”
Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr
Predmet: MRMS – obrazac
Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)
Link
Zahvaljujemo na suradnji.
S poštovanjem,
Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)
NAPOMENA:
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)
NAPOMENA:
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.
Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.
Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti: