Pozivamo vas na webinar

Kako na LinkedInu do novih kupaca i poslovnih partnera

Četvrtak, 18. lipnja 2020. od 14:00 do 15:00 sati

LinkedIn je idealan ako ste tvrtka koja prodaje drugim tvrtkama, ako želite istražiti i steći nove kupce, povezati se s partnerima, umrežiti se s kolegama i virtualno družiti s novim ljudima. Na ovom seminaru ćete naučiti što sve trebate napraviti i kako se trebate ponašati da bi to postigli, temeljeno na praktičnim primjerima i realnim iskustvima koja su se pokazala da doista funkcioniraju u praksi.
30
Maksimalan broj polaznika
1 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
Novo!

675 milijuna ljudi u svijetu koristi LinkedIn. U Hrvatskoj ima preko 520.000 korisnika tj. 29% radnog stanovništva Hrvatske ima korisnički račun na LinkedInu. Najzastupljeniji su zaposlenici u IT industriji, telekomunikacijama te softveru, tj. u B2B (Business-to-Business) branšama. Broj korisnika u Hrvatskoj u stalnom je porastu.

Vlasnici tvrtki prvi put se zainteresiraju za LinkedIn kad od drugih čuju da je moguće izravno doprijeti do nekih ljudi koji im se inače ne bi javili na email ili uzvratili poziv (npr. kupci, novinari, direktori)… Također su od kolega čuli da digitalna analitika njihovih webova govori da se posjetitelji s LinkedIna duže zadržavaju na webu, pregledaju više stranica, i pošalju više upita u odnosu na neke druge digitalne kanale. Poslovnjaci, kad koriste LinkedIn, aktivno razmišljaju o poslu i traže rješenja svojih problema (za razliku od npr. Facebooka gdje prevladava želja korisnika da se maknu od svega što ima veze s poslom).

Pa tko ne bi htio biti prisutan na takvoj mreži gdje je biznis tema broj jedan?

Polaznici seminara će naučiti kako se ponašati na LinkedInu, što se isplati raditi i što funkcionira.  

Predavačica će svakom polazniku koji to zatraži nakon webinara, ustupiti svoje konzultativne resurse i omogućiti besplatnu stručnu procjenu Linkedin profila te kratku analizu aktivnosti na Linkedinu.

Seminar je namijenjen direktorima, vlasnicima tvrtki te voditeljima marketinga u tvrtkama svih veličina koji još nisu na LinkedInu ili ga ne koriste značajno, a htjeli bi se aktivirati (samo ne znaju kako početi).

Sadržaj edukacije

  • Kako pravilno razmišljati o LinkedInu da biste bili osobno zadovoljni i poslovno uspješni
  • Zašto i kako urediti svoj profil
  • Zašto, što i kako dijeliti
  • Zašto i kakve sadržaje (postove i članke) producirati za LinkedIn
  • Zašto i kako komentirati na konverzacijama drugih ljudi
  • Kako se proaktivno povezivati s potpunim strancima na profesionalan način

  • Koje alate i metode koristiti za automatizaciju i pojednostavljenje rada
  • Kako izgleda jedan prosječan dan na LinkedInu
  • Kako izbjeći ili ne počiniti najčešće probleme i zamke
 
Oglašavanje, zapošljavanje i napredne prodajne taktike neće biti obrađene tijekom seminara.

Autor i predavač

Višnja Željeznjak, prof.

Višnja Željeznjak, prof., direktorica je riječke tvrtke Logit internet usluge d.o.o. (www.logit.net) i konzultantica za projektiranje, razvoj i pisanje sadržaja poslovnih web projekata po mjeri. 

Tijekom svoje 18-godišnje karijere Višnja je vodila marketing, prodaju i projekte razvoja web stranica za domaće i međunarodne klijente. Sudjelovala je u lansiranju stotina web stranica i web trgovina. Predavala je na brojnim hrvatskim konferencijama o digitalnom marketingu. Autorica je stručnog vodiča na engleskom jeziku pod nazivom “B2B Website Content Writing Guide”.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?