Pozivamo vas na seminar

Google Ads

Srijeda, 15. studeni 2023. od 09:00 do 15:00 sati

Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna razloga. Prvi je razlog što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju. Drugi je razlog mogućnost dovoljno pouzdanog i brzog mjerenja velikog broja povratnih podataka kojima procjenjujemo efikasnost svog ulaganja. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja ako se izmjeri da zamišljeni smjer nije dovoljno efikasan ili ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.
30
Maksimalan broj polaznika
9:00 – 15:00 
 Trajanje
UŽIVO
Step Ri, Ul. Radmile Matejčić 10

Uz navedena tri razloga na Google tražilici postoji još jedan faktor koji je neusporediva prednost u odnosu na sve ostale oglasne kanale – PRAVI TRENUTAK!

Kada neka osoba nešto traži Google tražilicom, ona ima problem koji želi riješiti. Može se reći ‘tražim, dakle trebam’. I upravo u tom trenutku toj osobi možete predstaviti oglasom svoju ponudu, ukoliko je tražila ono što ste u Google Ads sustav prijavili kao pojam koji okida Vaše pojavljivanje. 

Vrlo često vaša poruka bude na prvom mjestu Google rezultata. Možete ograničiti prikazivanje oglasa samo u neko doba dana, samo nekih dana u tjednu, samo na određenom području, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija, a u nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem ta osoba živi. 

Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni – jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima vaša ponuda jer se prikazivanje oglasa ne naplaćuje, nego samo klik na oglas. Bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se vaš oglas pojavi kada netko nešto traži Googleom, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.

Na ovom seminaru ćete naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja.

Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki te kako provjeriti jesu li predani vašoj kampanji ili ne.
Najkraće – razumjet ćete kako Google Ads sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

Seminar je namijenjen onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google Ads sustav tako da postignete dobre povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši potencijalni kupci.

Sadržaj edukacije

I. Uvod u Google Ads

  • Google Ads hijerarhija
  • Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google Adsa
  • Upoznavanje s Google Ads metodom oglašavanja

 

II. Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike

  • Search advertising
  • Display advertising (Napomena: Gmail, Video, Shopping i Mobile advertising će se spomenuti, ali neće se obrađivati)

III. Oglasi i ključne riječi

  • Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
  • Koje članke i portale vaši kupci posjećuju?
  • Kako plasirati pravi oglas – oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?
 

IV. Izrada izvješća

  • Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
  • Google Ads vam daje pregršt izvještaja. Naučit ćete koji od njih su vam zapravo važni.
  • Na koje brojke trebate obratiti pozornost?
 

V. Radionica – izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

Autor i predavač

Miroslav Varga

Miroslav Varga jedini je GCT (Google certified trainer) na svijetu u statusu šesterostrukog djeda. To ne govori o njegovoj mudrosti, nego je potvrda da je dugo u ovom poslu i da je napravio čitav niz grešaka. Te greške pokazuje polaznicima na svojim seminarima kako ih oni ne bi ponovili i tako nepotrebno poskupili svoje oglasne kampanje.
Ima veliko iskustvo u upravljanju Google Ads kampanjama, a iza sebe ima na desetke milijuna klikova u kojima je testirao reakcije internetskih tražitelja na svim europskim i sjevernoameričkim tržištima.
Njegovi su seminari i radionice jako posjećeni jer polaznicima prenosi upotrebljivo znanje jednostavnim riječima i s puno praktičnih primjera. U sve to uključuje i umjerenu dozu humora koja razbija monotoniju klasičnih predavanja.

EEN logo
Želite primati obavijesti iz edukacijskog centra?

Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Primjer maila s linkom za popunjavanje ulaznog i izlaznog upitnika

Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr

Predmet: Obrazac 1

 

Poštovani/a,

ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.

Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.

U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.


Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)

(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.

Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”

 

Primjer poruke s linkom za popunjavanje ulaznog upitnika

Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr

Predmet: MRMS – obrazac

Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)

Link

Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?