Nova pravila za uspjeh
„Prodaja rješenja“ revolucionarno mijenja pravila uspješne prodaje: “…ne treba odgovarati na svaki upit… nema popusta bez ustupka… samo ona/onaj s novcima je kupac… bez kontrole nema prodaje… panika (kupca) je znak uspjeha…“
Primjenom „Prodaje rješenja“ skratit ćete dugotrajne kupoprodajne procese, povećati uspješnost prodaje, ali i uštedjeti vrijeme koje trošite na manje izgledne poslove. Objektivna analiza i selekcija kupaca omogućit će vam da projekte i ponude pišete samo za izgledne kupce, realna procjena vjerojatnosti uspjeha i vrijednosti posla olakšat će vam donošenje odluke treba li odustati ili nastaviti, priprema prezentacija bit će vam lakša, a pregovaranje i zaključivanje prodaje brže i učinkovitije.
Na razini poduzeća „Prodaja rješenja“ pruža priliku za jednostavno i sustavno prenošenje znanja, iskustva i dobitnih postupaka između prodavača te edukaciju i „aktiviranje“ novih prodavača. Pored toga „Prodaja rješenja“ temeljni je prodajni pristup za upravljanje ključnim kupcima (Key Account Management) i customer-centric poslovanje.