Pozivamo vas na seminar

TikTok – novi marketinški smjer

Četvrtak, 23. svibnja 2024. od 10:00 do 14:00 sati

S preko 3 milijarde preuzimanja i više od milijardu mjesečnih aktivnih korisnika, TikTok je najbrže rastuća društvena mreža.
25
Maksimalan broj polaznika
4 sata
 Trajanje
STEP RI (uživo)
Lokacija

TikTok je društvena mreža na kojoj korisnici kreiraju kratke videozapise kako bi svojim korisnicima prikazali sadržaj na što zanimljiviji način.

Kratki i zanimljivi videozapisi u posljednje su vrijeme na digitalnim kanalima postali jednim od najpopularnijih formata, pa sve više poduzeća (malih poduzetnika, ali i globalnih brandova) vidi korist u korištenju TikToka. Brand awareness, prodaja, povezivanje s korisnicima, kupcima i klijentima samo su neke od prednosti ove zanimljive i interaktivne društvene mreže.

Uspješnost profila na TikToku, kao i videozapisa, ovisi o mnogim faktorima. Postoji mnogo alata koji pomažu pri kreiranju videozapisa i dopiranju do što većeg broja korisnika, stoga ih je poželjno koristiti prilikom kreiranja sadržaja. Ti su alati, primjerice, glazba, hashtagovi, filteri, tekstovi itd.

Osim toga, pomoć pri kreiranju sadržaja na TikToku pružaju konstantni novi izazovi i trendovi koji se po inerciji na ovoj društvenoj mreži nameću.

Oglašavanje na TikToku još uvijek nije dostupno u našoj regiji, ali se uz kvalitetan sadržaj, bez budžeta za oglašavanje, svejedno mogu postići izvanredni rezultati.

Predviđa se da će s vremenom sve više brandova pronalaziti korist i potrebu pojavljivanja na TikToku te da će uspješnost svojih marketinških kampanja temeljiti upravo na rezultatima ostvarenim na ovoj popularnoj društvenoj mreži – ne samo među mladima, nego i među starijom populacijom.

Cilj je edukacije polaznike s minimalnim znanjem o TikToku upoznati s načinom funkcioniranja ove mreže – što je TikTok, kako se koristi, čemu služi i kako može pomoći u poslovanju poduzeća.

Seminar je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja TikToka i unaprijediti svoje poslovanje kroz društvene mreže.

Sadržaj edukacije

  • Osnovno o TikToku
  • Kreiranje videozapisa
  • Praćenje uspješnosti profila i videozapisa

Autor i predavač

Matea Kurtović

Matea je magistra ekonomije zaposlena u osječkoj marketinškoj agenciji Escape na poziciji social media managera. Posjeduje četverogodišnje iskustvo agencijskog rada s brojnim klijentima iz različitih branši na društvenim mrežama Facebook, Instagram i TikTok. Uža specijalnost su joj copywriting, content creating i community management.

Ivan Šokac

Nakon 10 godina projektiranja u građevinarstvu, svoju je strast pronašao u grafičkom dizajnu, videografiji i fotografiji koje spaja s drugim vrstama umjetnosti kao što su slikanje i glazba.
Karijeru već petu godinu uspješno gradi u marketinškoj agenciji Escape, gdje se kroz suradnju s brojnim domaćim i inozemnim klijentima usko specijalizirao u spomenutim područjima.

EEN logo
Tooltip content
Želite primati obavijesti iz edukacijskog centra?

Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Primjer maila s linkom za popunjavanje ulaznog i izlaznog upitnika

Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr

Predmet: Obrazac 1

 

Poštovani/a,

ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.

Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.

U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.


Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)

(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.

Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”

 

Primjer poruke s linkom za popunjavanje ulaznog upitnika

Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr

Predmet: MRMS – obrazac

Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)

Link

Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?