Pozivamo vas na webinar

Crowdfunding 101

Četvrtak, 26. svibnja 2022. od 10:00 do 12:00 sati

Crowdfunding ili grupno financiranje je model financiranja koji omogućuje poduzećima, javnom sektoru, udrugama i start-up tvrtkama da svoje ideje predstave široj javnosti te ih realiziraju bez tradicionalnih načina zaduživanja.
20
Maksimalan broj polaznika
2 sata
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
4,8
Prosječna ocjena

Crowdfunding kampanje podrazumijevaju javno predstavljanje nekog projekta, proizvoda, organizacije ili poduzeća putem interneta i omogućavaju zainteresiranima da ulože financijska sredstva. Taj je proces vremenski ograničeni i transparentan, a cilj je uključiti što veći broj podržavatelja različitim motivacijskim faktorima poput donacija, kupoprodaje, pozajmica i ulaganja u vlasničke udjele.

Osim prikupljanja novčanih sredstava, crowdfunding može imati i značajne nenovčane koristi, poput marketinga i testiranja tržišta, što ga čini izrazito popularnim načinom financiranja. Godišnje se putem crowdfundinga investira preko 30 milijardi dolara, a Svjetska banka predviđa trostruki rast u narednih nekoliko godina.

Polaznici seminara će imati priliku upoznati se s osnovama crowdfunding-a i načinom primjene ovog alternativnog načina financiranja, uvidjeti njegove prednosti i nedostatke te pronaći inspiraciju na primjerima uspješnih kampanja.

Polaznici će također naučiti kako napisati sadržaj crowdfunding kampanje kroz praktičnu demonstraciju na konkretnim primjerima te će tako dobiti jednostavan okvir koji će ih voditi kroz čitav proces pisanja, u potpunosti prilagođen početnicima.

Seminar je namijenjen poduzetnicima i udrugama koje žele istražiti alternativne izvore financiranja za svoje projekte.

Sadržaj edukacije

Uvod u crowdfunding

  • Što je crowdfunding?
  • Prednosti i nedostaci
  • Crowdfunding modeli

 

  • Crowdfunding platforme
  • Uspješni hrvatski i inozemni crowdfunding primjeri
  • Ključni koraci pri pripremi i provedbi crowdfunding kampanje

Kako napisati sadržaj crowdfunding kampanje

  • Naučite napisati sadržaj za četiri najvažnija segmenta crowdfunding stranice:
 
  1. PRIČA: kako je koncipirati i koje informacije uključiti
  2. TIJEK KAMPANJE: zašto i kako to detaljno opisati
  3. RIZICI: kako ih adresirati
  4. DODATNI SADRŽAJI: elementi koje ne biste smjeli zaboraviti
 
  • Glavni elementi teksta priopćenja za medije (konkretan primjer koje je prenijelo 35+ medija).

Autori i predavači

Anita Pribanić

Anita Pribanić

Anita Pribanić, mag. stud. eur., diplomirala je na interdisciplinarnom studiju Međunarodne suradnje i ekonomskog razvoja na Sveučilištu u Trstu, a kao suradnica na EU projektima u Step Ri radi na projektima iz područja društvenih i ekonomskih inovacija. Pomaže mladim poduzetnicima u pokretanju poslovanja te vodi edukacije i radionice na temu alternativnih izvora financiranja i generiranja ideja.

Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak, prof., direktorica je riječke tvrtke Logit internet usluge d.o.o. (www.logit.net) koju je osnovala 2002. godine i u kojoj se od samih početaka bavi digitalnim marketingom i digitalnom prodajom.
Kao specijalistica za projektiranje, razvoj i sadržaj poslovnih web stranica, Višnja najčešće surađuje s vlasnicima IT i tehnoloških tvrtki koji žele unaprijediti svoje prosječne webove i pretvoriti ih u prave prodajno-marketinške alate. Također je i profesionalna copywriterica koja je krajem 2020. volontirala na iznimno uspješnoj crowdfunding kampanji za Zvjezdarnicu Višnjan i pomogla prikupiti ukupno 1,3 milijuna kuna, te redovito pomaže u pripremi crowdfunding kampanja.

Prijavite se!

Rok za prijavu je 25. svibnja 2022. do 12 sati ili do popunjavanja mjesta

Broj mjesta je ograničen!
Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave. Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.
Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti

EEN logo

Primjer maila s linkom za popunjavanje ulaznog i izlaznog upitnika

Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr

Predmet: MRMS – obrazac

Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)

Link

Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Primjer poruke s linkom za popunjavanje ulaznog upitnika

Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr

Predmet: MRMS – obrazac

Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)

Link

Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?