Pozivamo vas na webinar

IME I LOGO – kako odabrati i kreirati

Četvrtak, 22. listopada 2020. od 11:00 do 12:00 sati

Sve što trebate znati o stvaranju prepoznatljive oznake za svoje proizvode ili usluge i korištenju oznaka u komunikaciji s javnošću, doznat ćete na lagan i razumljiv način na ovoj edukaciji.
30
Maksimalan broj polaznika
1 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

Osmisliti ime i logo za proizvod ili tvrtku nije jednostavno kao što se čini. Tim više ako želite biti prepoznatljivi i jasno komunicirati čime se bavite. Ne zaboravite da je to prvo što vaši kupci vide i što ostavlja prvi dojam. Jednom stvorene oznake omogućit će vam stvaranje brenda koji nerijetko čini najvrjedniji dio imovine poduzeća.

Uz ime, bit će govora i o logotipu – od boje, tipografije do dojma koji se njime postiže, a sve kako bi finalni proizvod bio smislen i zadovoljavao ciljeve komunikacije. Bit će i konkretnih savjeta za one koji se u njegovo stvaranje upuste sami. 

Nakon edukacije, polaznici bez prethodnog znanja neće moći sami dizajnirati logotip, ali će svakako imati bolji uvid u to što znači dobar logotip i što od njega očekivati. Oni s predznanjem, dobit će korisne savjete u polju tipografije i boja.

Seminar je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i onima koji to žele postati.

Sadržaj edukacije

  • Pristupi odabiru imena
  • Pristupi kreiranju logotipa
  • Tipografija i njena uloga
  • A što s bojama?

 

Autor i predavač

CIPMANN d.o.o.

Nina Raimann završila je komunikacijski grafički dizajn na Emily Carr Universityju u Vancouveru, a Martina Čip hrvatski i engleski jezik na Filozofskom fakultetu u Rijeci. Zajedno spajaju vizualne i verbalne vještine i vlasnice su studija za dizajn i copywriting – Cipmann. Autorice su više od 50 vizualnih identiteta koje vjerojatno srećete svakodnevno, a rade za najrazličitije industrije – od projektiranja dizalica i CNC-obrade metala do kulturnih manifestacija i gradske knjižnice. Radovi su im objavljivani u mnogim stranim dizajnerskim publikacijama i blogovima.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?