Pozivamo vas na webinar

IME I LOGO – kako odabrati i kreirati

Četvrtak, 22. listopada 2020. od 11:00 do 12:00 sati

Sve što trebate znati o stvaranju prepoznatljive oznake za svoje proizvode ili usluge i korištenju oznaka u komunikaciji s javnošću, doznat ćete na lagan i razumljiv način na ovoj edukaciji.
30
Maksimalan broj polaznika
1 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

Osmisliti ime i logo za proizvod ili tvrtku nije jednostavno kao što se čini. Tim više ako želite biti prepoznatljivi i jasno komunicirati čime se bavite. Ne zaboravite da je to prvo što vaši kupci vide i što ostavlja prvi dojam. Jednom stvorene oznake omogućit će vam stvaranje brenda koji nerijetko čini najvrijedniji dio imovine poduzeća.

Uz ime, bit će govora i o logotipu – od boje, tipografije do dojma koji se njime postiže, a sve kako bi finalni proizvod bio smislen i zadovoljavao ciljeve komunikacije. Bit će i konkretnih savjeta za one koji se u njegovo stvaranje upuste sami. 

Nakon edukacije, polaznici bez prethodnog znanja neće moći sami dizajnirati logotip, ali će svakako imati bolji uvid u to što znači dobar logotip i što od njega očekivati. Oni s predznanjem, dobit će korisne savjete u polju tipografije i boja.

Seminar je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i onima koji to žele postati.

Sadržaj edukacije

  • Pristupi odabiru imena
  • Pristupi kreiranju logotipa
  • Tipografija i njena uloga
  • A što s bojama?

 

Autor i predavač

CIPMANN d.o.o.

Nina Raimann završila je komunikacijski grafički dizajn na Emily Carr Universityju u Vancouveru, a Martina Čip hrvatski i engleski jezik na Filozofskom fakultetu u Rijeci. Zajedno spajaju vizualne i verbalne vještine i vlasnice su studija za dizajn i copywriting – Cipmann. Autorice su više od 50 vizualnih identiteta koje vjerojatno srećete svakodnevno, a rade za najrazličitije industrije – od projektiranja dizalica i CNC-obrade metala do kulturnih manifestacija i gradske knjižnice. Radovi su im objavljivani u mnogim stranim dizajnerskim publikacijama i blogovima.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?