Završna konferencija projekta SYNERGY

Srijeda, 21. listopada 2020. od 13:00 do 16:00 sati

Sa zadovoljstvom vas pozivamo da prisustvujete završnoj konferenciji projekta SYNERGY (Sinergijsko umrežavanje u području visokih tehnologija s ciljem poticanja inovativnosti u Središnjoj Europi), koja će se održati online 21. listopada 2020.

  • Završna konferencija bit će prilika za predstavljanje rezultata trogodišnjeg projekta SYNERGY, uključujući i informacije o novo razvijenoj Synergy platformi namijenjenoj suradnji kroz open innovation
  • Provest ćemo vas kroz naša iskustva s novim mogućnostima crowdfunding-a za istraživanje i crowdsourcing-a za inoviranje te ukazati na to kako koristiti SYNERGY za suradnju, unapređenje postojeće mreže partnera i poticanje „otvorenih inovacija“.
  • Osim fokusa na sam projekt, predstavit ćemo i prijedloge kako da regije Središnje Europe poboljšaju pristup crowdfunding-u i crowdsourcing-

 

Datum i vrijeme: 21.10.2020, 13:00 – 16:00 sati

Mjesto: S obzirom na okolnosti uzrokovane pandemijom Covid-19, događaj će biti virtualan na YouTube kanalu SYNERGY Interreg Project.

Link za sudjelovanje će vam biti poslan nakon registracije za događaj.

Registraciju treba izvršiti na poveznici https://jte.io/synergy2020.

Sudjelovanje je besplatno. Događaj će se odvijati na engleskom jeziku.

 

AGENDA

12:50 – 13:00  Okupljanje online sudionika konferencije 

13:00 – 13:15  Predstavljanje SYNERGY projekta

13:15 – 13:30  Kako koristiti SYNERGY za nove suradnje: Sinergijsko profiliranje

13:30 – 13:50  Kako izgraditi mreže: Sinergijsko umrežavanje

13:50 – 14:00  Pauza za kavu i upoznajte partnere KIT, PROFACTOR i MERGE

14:00 – 14:10  Ukratko o Synergy platformi za razvoj inovacija

14:10 – 14:30 Crowdfunding za istraživanje i Crowdsourcing za razvoj inovacija – nove mogućnosti

14:30 – 14:50  Kako podržati regiju u otvorenom inoviranju: Strategija za crowd innovation

14:50 – 15:00  Pauza za kavu i upoznajte partnere CRIT, STEPRI i JSI

15:00 – 15:30  Kako regije mogu imati koristi od SYNERGY projekta u budućnosti

15:30 – 15:50  Otvoreno inoviranje – sa gledišta stručnjaka

15:15 – 16:00 Zatvaranje završne konferencije SYNERGY projekta

 

Događaj je organiziran u sklopu projekta SYNERGY Interreg Central Europe (CE 1171) koji je usmjeren na jačanje trenutno nedovoljno razvijenih veza između poduzeća, industrije, istraživačkih centara i kreatora politika u Središnjoj Europi te poticanje suradnje i sinergije među njima. Projektom su se analizirali prethodno financirani i provedeni projekti te su se institucije koje su sudjelovale u projektima okupile u tri perspektivna sektora modernih industrijskih tehnologija (KPA – Key Project Areas): aditivna proizvodnja i 3D printanje, mikro i nanotehnološki procesi i materijali te Industrija 4.0.

 

SYNERGY projekt logo

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?