Pozivamo sve poduzetnike koji su zainteresirani za primjenu kružne ekonomije i unaprjeđenje vlastitog poslovanja da nam se pridruže na dvodnevnoj radionici Initial GREENPACT Collaboration Lab. Na radionici ćete imati priliku:
Radionica će biti održana u formatu hackathona, odnosno intenzivnog razvojnog događanja na kojem će polaznici – samostalno i u timovima do tri člana, uz vođenje i savjetovanje mentora iz poduzeća te poslovnih savjetnika iz STEP RI-ja – rješavati zadane izazove i predlagati rješenja.
Cilj GREENPACT Collaboration Laba je revitalizirati i unaprijediti život na Kampusu s inovativnim sadržajima i rješenjima koja imaju elemente kružne ekonomije i održivosti (npr. recycle, reuse, zero waste, digitalizacija procesa). Novi sadržaji i rješenja mogu biti usmjereni na unapređenje infrastrukture, zabave, kulture, neformalnog obrazovanja, sporta, turizma.
Da bi GREENPACT Collaboration Lab uspješno započeo, poduzetnici koji se prijave za sudjelovanje na početku prvog dana predstavljaju svoj izazov, odnosno ukratko opisuju problem u poslovanju koji žele riješiti uvođenjem principa kružne ekonomije.
Nakon inicijalnog dijela polaznici mogu sudjelovati u radu timova kao mentori te im, tijekom dva dana trajanja radionice, pomoći u razvoju rješenja i poduzetničkih ideja koje će biti predstavljene na kraju drugog dana.
Ukoliko nisu u mogućnosti sudjelovati kao mentori, predstavnici poduzetnika dolaze samo na završno predstavljanje te kao članovi ocjenjivačkog žirija sudjeluju u ocjenjivanju i izboru najuspješnijih rješenja .
Sudjelovanje vam omogućava razmjenu stavova o izazovima i mogućim rješenjima s mlađim generacijama te upoznavanje polaznika – mladih ljudi koji tek ulaze u svijet rada i poduzetništva – i njihovih originalnih ideja, načina razmišljanja i novih pogleda na poslovanje i održivost.
Prijave za poduzetnike otvorene su do 28. listopada 2024. i vrše se slanjem e-maila sa sljedećim podacima na adresu andrea.ostric@uniri.hr: ime, poduzeće, kontakt e-mail i telefon.
Nakon podnošenja prijave djelatnici STEP RI-a kontaktirat će vas te vam pomoći u pripremi kratkog opisa i prezentacije izazova.
Predložak obrasca za prijavu možete pronaći ovdje, a za sva ostala pitanja stojimo na raspolaganju.
Prvi dan (četvrtak)
Sudjelovanje predstavnika poduzeća poželjno je na početku (uvod i predstavljanje izazova, od 9:00 do 10:00 h), uz mogućnost sudjelovanja tijekom cijele radionice.
Drugi dan (petak)
Sudjelovanje predstavnika poduzeća poželjno je na kraju (prezentacija rješenja, od 12:30 do 14:00 h), uz mogućnost sudjelovanja tijekom cijele radionice.
Boris Golob je direktor je Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci. Kao poslovni savjetnik već dvadesetak godina radi sa startupovima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi te jedan od 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela na svijetu i Cepas – Bureau Veritas certificirani Servitization Manager.
Mr. sc. Neven Tamarut, dipl. oec. imenovan je direktorom za razvoj poslovanja u Znanstveno- tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci d.o.o. u veljači 2009. godine, a istu dužnost obnaša i danas kao odgovorna osoba za razvoj inkubacijskih programa za osnivanje i razvoj poduzeća utemeljenih na novim znanjima i inovacijama. Usto, redovito se usavršava u području zaštite intelektualnog vlasništva i licenciranja te korisnike STEP RI-ja savjetuje o različitim aspektima poslovanja. Gospodin Tamarut ima 11 godina radnog iskustva u upravljanju u maloprodaji, veleprodaji i distribuciji u organizacijama s preko 2 tisuće zaposlenika. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, a na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu obranio je magistarski rad nakon završenog poslijediplomskog studija Poslovno upravljanje (MBA). Gospodin Tamarut posjeduje i certifikat od WIPO-a (World Intellectual Property Organization) o završetku usavršavanja u programu osposobljavanja za upravljanje intelektualnim vlasništvom, a temeljem dosadašnjih postignuća, registriran je kao stručnjak u području transfera tehnologija (RTTP – Registered Technology Transfer Professional).
Andrea Oštrić Petropoli je stručnjakinja s bogatim iskustvom u vođenju i koordinaciji EU projekata, s posebnim fokusom na područja znanosti i tehnologije. Kroz svoje radno iskustvo kao voditeljica koordinatora za EU projekte u Step Ri-ju, Andrea je uspješno nadzirala, pripremala i provodila brojne projekte. Njeno iskustvo kao urednice Primaljskog vjesnika dodatno ju je osnažilo u evaluaciji stručnih radova i komunikaciji. Posjeduje izvrsne komunikacijske vještine te je aktivno angažirana u promicanju znanstvenih inovacija. Svoje vještine i iskustvo Andrea kontinuirano usavršava, te je spremna pridonijeti uspješnoj provedbi budućih projekata.
Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.
Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.
Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr
Predmet: Obrazac 1
Poštovani/a,
ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.
Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.
Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.
S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”
Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr
Predmet: MRMS – obrazac
Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)
Link
Zahvaljujemo na suradnji.
S poštovanjem,
Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)
NAPOMENA:
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)
NAPOMENA:
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.
Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.
Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti: