Polaznici će upoznavati i primjenjivati najbolje prakse i strategije vezane uz kružnu ekonomiju i impact poduzetništvo te učiti kako mijenjati, razvijati i unaprjeđivati svoje poslovanje rješavajući stvarne izazove.
U sklopu GREENPACT programa osposobljavanja polaznici će:
Najbolji sudionici, pojedinci i timovi bit će pozvani na međunarodne susrete (GREENPACT collaboration labove) u Rijeci i Bratislavi gdje će razmjenjivati iskustva i zajednički razvijati rješenja za izazove održivog zelenog i odgovornog poduzetništva.
Očekivani angažman polaznika: do četiri sata tjedno, online
Okvirni raspored tijekom osam tjedana: predavanje od dva sata dva puta tjedno u poslijepodnevnim satima (uz snimanje predavanja i mogućnost samostalnog slušanja), dva sata samostalnog rada i jedan sat rasprave o odrađenim zadacima.
ZAŠTO SUDJELOVATI
Kroz tromjesečni GREENPACT program razvoja ideje i provjere poduzetničkog potencijala u okviru inkubatora sudionici će imati priliku ne samo naučiti, već i primijeniti najbolje prakse i strategije za unaprjeđenje svojeg poslovanja prema održivijim praksama. Mlađi sudionici imat će priliku steći vrijedno poduzetničko iskustvo i dobiti korisne savjete direktno od tvrtki, dok će polaznici iz poduzeća dobiti povratne informacije o potrebama i očekivanjima budućih potrošača predstavljenih kroz perspektivu mlađih sudionika. Sudjelovanjem na GREENPACT inkubatoru polaznici će obogatiti svoja znanja i vještine te postati pokretačima pozitivnih promjena u svojem poslovnom okruženju i industriji.
* Pojam impact poduzetništva odnosi se na pokretanje i vođenje poslovnih pothvata s ciljem ostvarivanja pozitivnog društvenog, ekološkog ili humanitarnog utjecaja, uz istovremeno ostvarivanje financijske održivosti. Ovaj pristup poduzetništvu naglašava stvaranje promjena i rješavanje društvenih problema kroz inovativne poslovne modele i prakse.
Radionice će se održavati utorkom i četvrtkom u periodu od 15:00 do 17:00. U namjeri da raspored dodatno prilagodimo većini polaznika, termini su podložni promjenama.
7. 5. (utorak) Uvod u cirkularnu ekonomiju i impact poduzetništvo
9. 5. (četvrtak) Analiza izazova cirkularne transformacije
14. 5. (utorak) Lanac vrijednosti i uzroci linearne ekonomije
16. 5. (četvrtak) Strategije cirkularnog poslovanja
21. 5. (utorak) Razumijevanje kupaca i utjecaj tržišta na cirkularnost
23. 5. (četvrtak) Razumijevanje poslovnog modela
28. 5. (utorak) Iskustva iz prakse – Maritimo Recycling
4. 6. (utorak) Cirkularni poslovni modeli i njihova primjena
6. 6. (četvrtak) Stvaranje plana provedbe (roadmapping)
11. 6. (utorak) Uvod u vještine prezentacije
13. 6. (četvrtak) Izrada prezentacije
19. 6. (srijeda) mentoriranje
20. 6. (četvrtak) mentoriranje
25. 6. (utorak) Prezentiranje ideje cirkularne transformacije
Boris Golob je direktor je Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci. Kao poslovni savjetnik već dvadesetak godina radi sa startupovima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi te jedan od 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela na svijetu i Cepas – Bureau Veritas certificirani Servitization Manager.
Mr. sc. Neven Tamarut, dipl. oec. imenovan je direktorom za razvoj poslovanja u Znanstveno- tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci d.o.o. u veljači 2009. godine, a istu dužnost obnaša i danas kao odgovorna osoba za razvoj inkubacijskih programa za osnivanje i razvoj poduzeća utemeljenih na novim znanjima i inovacijama. Usto, redovito se usavršava u području zaštite intelektualnog vlasništva i licenciranja te korisnike STEP RI-ja savjetuje o različitim aspektima poslovanja. Gospodin Tamarut ima 11 godina radnog iskustva u upravljanju u maloprodaji, veleprodaji i distribuciji u organizacijama s preko 2 tisuće zaposlenika. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, a na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu obranio je magistarski rad nakon završenog poslijediplomskog studija Poslovno upravljanje (MBA). Gospodin Tamarut posjeduje i certifikat od WIPO-a (World Intellectual Property Organization) o završetku usavršavanja u programu osposobljavanja za upravljanje intelektualnim vlasništvom, a temeljem dosadašnjih postignuća, registriran je kao stručnjak u području transfera tehnologija (RTTP – Registered Technology Transfer Professional).
Andrea Oštrić Petropoli je stručnjakinja s bogatim iskustvom u vođenju i koordinaciji EU projekata, s posebnim fokusom na područja znanosti i tehnologije. Kroz svoje radno iskustvo kao voditeljica koordinatora za EU projekte u Step Ri-ju, Andrea je uspješno nadzirala, pripremala i provodila brojne projekte. Njeno iskustvo kao urednice Primaljskog vjesnika dodatno ju je osnažilo u evaluaciji stručnih radova i komunikaciji. Posjeduje izvrsne komunikacijske vještine te je aktivno angažirana u promicanju znanstvenih inovacija. Svoje vještine i iskustvo Andrea kontinuirano usavršava, te je spremna pridonijeti uspješnoj provedbi budućih projekata.
Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.
Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.
Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr
Predmet: Obrazac 1
Poštovani/a,
ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.
Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.
Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.
S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”
Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr
Predmet: MRMS – obrazac
Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)
Link
Zahvaljujemo na suradnji.
S poštovanjem,
Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)
NAPOMENA:
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta
Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)
NAPOMENA:
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.
Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.
Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.
Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.
Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.
Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti: