Pozivamo vas na

GREENPACT program

Osposobljavanje za cirkularno i impact poduzetništvo

Utorak, 7. svibnja do 25. lipnja 2024.

Pozivamo sve buduće i postojeće poduzetnike i managere iz sektora turizma i kreativnih industrija koji žele naučiti primjenu principa cirkularne ekonomije i impact poduzetništva* da nam se pridruže na tromjesečnom GREENPACT programu koji uključuje edukacije, savjetovanje i mentorsku podršku.
25
Maksimalan broj polaznika
2 sata 2x tjedno
 Trajanje
Online
Lokacija

Polaznici će upoznavati i primjenjivati najbolje prakse i strategije vezane uz kružnu ekonomiju i impact poduzetništvo te učiti kako mijenjati, razvijati i unaprjeđivati svoje poslovanje rješavajući stvarne izazove.

U sklopu GREENPACT programa osposobljavanja polaznici će:

  • upoznati koncepte, postupke i alate za transformaciju i razvoj poslovanja iz postojećeg u zeleno, cirkularno i održivo poslovanje koje primjenjuje principe impact poduzetništva,
  • rješavati izazove i konkretne poslovne situacije u kontekstu kružne ekonomije,
  • čuti poduzetnička iskustva i korisne savjete iz prakse malih i srednjih poduzeća (za buduće poduzetnike),
  • dobiti povratne informacije o stavovima mlađih sudionika i budućih potrošača (za postojeće poduzetnike) te
  • dobiti savjetodavnu podršku i mentoriranje tijekom razvoja rješenja odabranog izazova i ostvarivanja zelenijeg, održivijeg i uspješnijeg poslovanja.

 

Najbolji sudionici, pojedinci i timovi bit će pozvani na međunarodne susrete (GREENPACT collaboration laboveu Rijeci i Bratislavi gdje će razmjenjivati iskustva i zajednički razvijati rješenja za izazove održivog zelenog i odgovornog poduzetništva.

Očekivani angažman polaznika: do četiri sata tjedno, online

Okvirni raspored tijekom osam tjedana: predavanje od dva sata dva puta tjedno u poslijepodnevnim satima (uz snimanje predavanja i mogućnost samostalnog slušanja), dva sata samostalnog rada i jedan sat rasprave o odrađenim zadacima.

ZAŠTO SUDJELOVATI

Kroz tromjesečni GREENPACT program razvoja ideje i provjere poduzetničkog potencijala u okviru inkubatora sudionici će imati priliku ne samo naučiti, već i primijeniti najbolje prakse i strategije za unaprjeđenje svojeg poslovanja prema održivijim praksama. Mlađi sudionici imat će priliku steći vrijedno poduzetničko iskustvo i dobiti korisne savjete direktno od tvrtki, dok će polaznici iz poduzeća dobiti povratne informacije o potrebama i očekivanjima budućih potrošača predstavljenih kroz perspektivu mlađih sudionika. Sudjelovanjem na GREENPACT inkubatoru polaznici će obogatiti svoja znanja i vještine te postati pokretačima pozitivnih promjena u svojem poslovnom okruženju i industriji.

 

* Pojam impact poduzetništva odnosi se na pokretanje i vođenje poslovnih pothvata s ciljem ostvarivanja pozitivnog društvenog, ekološkog ili humanitarnog utjecaja, uz istovremeno ostvarivanje financijske održivosti. Ovaj pristup poduzetništvu naglašava stvaranje promjena i rješavanje društvenih problema kroz inovativne poslovne modele i prakse.

Poziv je namijenjen budućim i postojećim poduzetnicima i predstavnicima turističke i kreativne industrije.

Radionice će se održavati utorkom i četvrtkom u periodu od 15:00 do 17:00.  U namjeri da raspored dodatno prilagodimo većini polaznika, termini su podložni promjenama.

Raspored

7. 5.  (utorak)              Uvod u cirkularnu ekonomiju i impact poduzetništvo

9. 5.  (četvrtak)         Analiza izazova cirkularne transformacije

14. 5.  (utorak)           Lanac vrijednosti i uzroci linearne ekoonomije

16. 5.  (četvrtak)      Strategije cirkularnog poslovanja

21. 5(utorak)           Iskustva iz prakse – predstavljanje poduzetnika

28. 5.  (utorak)          Iskustva iz prakse – predstavljanje poduzetnika

4. 6. (utorak)              Razumijevanje kupaca i utjecaj tržišta na cirkularnost

6. 6.   (četvrtak)        Razumijevanje poslovnog modela

11. 6.  (utorak)            Cirkularni poslovni modeli i njihova primjena

13. 6.  (četvrtak)       Stvaranje plana provedbe (roadmaping)

18. 6.   (utorak)          Uvod u vještine prezentacije

20. 6.  (četvrtak)      Izrada prezentacije

25. 6.  (utorak)          Prezentiranje ideje cirkularne transformacije

Voditelji radionice i mentori

Boris Golob

Boris Golob

Boris Golob je direktor je Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci. Kao poslovni savjetnik već dvadesetak godina radi sa start-upovima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi te jedan od 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela na svijetu i Cepas – Bureau Veritas certificirani Servitization Manager.

Neven Tamarut

Neven Tamarut

Mr. sc. Neven Tamarut, dipl. oec. imenovan je direktorom za razvoj poslovanja u Znanstveno- tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci d.o.o. u veljači 2009. godine, a istu dužnost obnaša i danas kao odgovorna osoba za razvoj inkubacijskih programa za osnivanje i razvoj poduzeća utemeljenih na novim znanjima i inovacijama. Usto, redovito se usavršava u području zaštite intelektualnog vlasništva i licenciranja te korisnike STEP RI-ja savjetuje o različitim aspektima poslovanja. Gospodin Tamarut ima 11 godina radnog iskustva u upravljanju u maloprodaji, veleprodaji i distribuciji u organizacijama s preko 2 tisuće zaposlenika. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, a na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu obranio je magistarski rad nakon završenog poslijediplomskog studija Poslovno upravljanje (MBA). Gospodin Tamarut posjeduje i certifikat od WIPO-a (World Intellectual Property Organization) o završetku usavršavanja u programu osposobljavanja za upravljanje intelektualnim vlasništvom, a temeljem dosadašnjih postignuća, registriran je kao stručnjak u području transfera tehnologija (RTTP – Registered Technology Transfer Professional).

Andrea Oštrić Petropoli

Andrea Oštić Petropoli

Andrea Oštrić Petropoli je stručnjakinja s bogatim iskustvom u vođenju i koordinaciji EU projekata, s posebnim fokusom na područja znanosti i tehnologije. Kroz svoje radno iskustvo kao voditeljica koordinatora za EU projekte u Step Ri-ju, Andrea je uspješno nadzirala, pripremala i provodila brojne projekte. Njeno iskustvo kao urednice Primaljskog vjesnika dodatno ju je osnažilo u evaluaciji stručnih radova i komunikaciji. Posjeduje izvrsne komunikacijske vještine te je aktivno angažirana u promicanju znanstvenih inovacija. Svoje vještine i iskustvo Andrea kontinuirano usavršava, te je spremna pridonijeti uspješnoj provedbi budućih projekata.

GREENPACT_Logo_Standard_large
Želite primati obavijesti iz edukacijskog centra?

Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Primjer maila s linkom za popunjavanje ulaznog i izlaznog upitnika

Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr

Predmet: Obrazac 1

 

Poštovani/a,

ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.

Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.

U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.


Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)

(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.

Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”

 

Primjer poruke s linkom za popunjavanje ulaznog upitnika

Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr

Predmet: MRMS – obrazac

Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)

Link

Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?