Interreg Italy – Croatia  2018-2019

ATLAS

Adriatic Cultural Tourism Laboratories

Valorizacija i očuvanje kulturne baštine ključni su izazov za konkurentnost i održivi rast prekograničnog područja Italije i Hrvatske. Projekt podržava gospodarski rast poticanjem inovativnih modela kulturnog turizma i stvaranjem inovativnih turističkih proizvoda kako bi se doprinijelo razvoju konkurentnih turističkih destinacija i smanjenju sezonalnosti.
21 mjesec
Trajanje projekta
1. 1. 2018. | 30. 9. 2019.
Početak i kraj
964.933 Eur
Ukupna vrijednost projekta
82.123 Eur
Step Ri udio u projektu

Projekt ATLAS je usmjeren prema rješavanju glavnih izazova u regiji kako bi se valorizirala i očuvala bogata i raznolika kulturna baština koja duboko prožima područje Jadranske Hrvatske i Italije, a istodobno podržava gospodarski rast i razvoj iskorištavanjem baštine ovog područja na održiv način.

Posebno je istaknut nedostatak tehnoloških inovacija u turizmu koje negativno utječu na konkurentnost sektora. U tom smislu programsko područje
(CBC Italija-Hrvatska) omogućava ispitivanje novih inovativnih rješenja kako bi se poboljšala atraktivnost ovog područja, poticao razvoj gospodarstva temeljenog na kulturi, sposobnog da iskoristi kulturne i prirodnie prednosti, osobito integriranjem različitih turističkih proizvoda/usluga.

Fokusirajući se na navedene izazove, projekt ATLAS je bio začetnik pružanja sveobuhvatne podrške temeljene na modelu četverostrukog heliksa, uključujući demonstracijske akcije u sektoru kulturnog turizma, ali i zaštite okoliša.

Cilj projekta

Cilj projekta ATLAS je unapređenje kulturne baštine, naglašavajući njezinu ulogu kao faktora atraktivnosti koji bi mogao utjecati na rast, inovirati poslovne modele u sektoru turizma, stvoriti radna mjesta i doprinijeti općem poboljšanju kvalitete života, na način da doprinese većoj održivosti iskorištavanje regije i njezinih prirodnih i kulturnih osobitosti.

Rezultati projekta
  • Organizirane pilot aktivnosti u svim regijama sa svrhom stavljanja naglaska na sljedeće kategorije: digitalni i virtualni turizam; iskustveni turizam, unaprjeđenje kulturne baštine; dostupnost i vidljivost.
  • Organizirane edukacije za djelatnike u turizmu (s naglaskom na kulturni turizam) iz sljedećih područja: digitalni turizam, menadžerske vještine, branding, kulturne i kreativne industrije, i dizajniranje turističkog doživljaja.
  • Organizirane blog/press ture.
  • Organizirane iskustvene ture.

Pilot aktivnosti imale su za cilj staviti naglasak na korištenje digitalnih alata u domeni kulturnog turizma sa svrhom bolje vidljivosti, dostupnosti, promocije lokaliteta, osviješćivanja javnosti o važnosti baštine i njezina očuvanja te održivosti.

Press/blog ture imale su za cilj promovirati kulturne destinacije modernim blogerima, odnosno tzv. influencerima, kako bi se one čim bolje promovirale na društvenim mrežama. 

Iskustvene ture imale su za cilj promociju destinacije te njezinih baštinskih i kulturnih vrijednosti široj javnosti, medijima, i predstavnicima institucija lokalnih i regionalnih uprava.

Projektni partneri
  • Friuli nnovazione Research and Technology Transfer Centre, Udine, Italija
  • Istarska azvojna agencija – IDA d.o.o. , Pula, Hrvatska
  • SIPRO evelopment agency – Ferrara, Italija
  • Tecnopolis Science and Technology Park, Bari, Italija
  • Creative Apulia Cluster Association, Bari, Italija
  • Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković, Pula, Hrvatska
  • Regional Union of the Chambers of Commerce of Veneto Region, Venice, Italija
  • STEP RI znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci d.o.o., Hrvatska
ATLAS project logo

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?