DG GROW European Commission’s Directorate-General for Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs

COOPower

Promicanje zadružnog i društvenog poduzetništva

Projekt promovira i potiče zadružno i društveno poduzetništvo kao alternativne, uključujuće i inovativne pristupe rješavanja nezaposlenosti mladih osoba u zemljama s visokom stopom nezaposlenosti mladih – Hrvatskoj, Cipru i Grčkoj. Provodi se kroz natjecanja u obliku poslovnih vikenda te angažiranje i osposobljavanje mladih novinara za stvaranje alternativnih kanala i modela promocije zadrugarstva i društvenog poduzetništva.
18 mjeseci
Trajanje projekta
1. 3. 2020. | 31. 8. 2021.
Početak i kraj
238.899 Eur
Ukupna vrijednost projekta
35.204 Eur
Step Ri udio u projektu

Financijska kriza, klimatske promjene, trajno siromaštvo i sve veća nejednakost doveli su do dubokog propitivanja konvencionalnih strategija rasta i razvoja i ekonomskih sustava. Kooperative, zadrugarstvo i općenito društveno poduzetništvo je ekonomski pristup koji favorizira decentralizaciju i lokalni razvoj te, zahvaljujući usmjerenosti na etičke vrijednosti, predstavlja jedan model tranzicije iz društva koje je usredotočeno samo na profit u društvo koji skrbi o potrebama i pojedinaca i zajednice.

Cilj projekta

Glavni cilj projekta COOPower je promicanje zadružnog i društvenog poduzetništva kao alternativnog, uključujućeg i inovativnog pristupa u borbi protiv nezaposlenosti mladih bez obzira na njihovo društveno porijeklo, ekonomski ili obrazovni status. Usredotočuje se na mlade ljude u zemljama EU s visokom stopom nezaposlenosti: Hrvatskoj, Cipru i Grčkoj.

Tijekom 18 mjeseci projekta, konzorcij pod vodstvom British Council-a te Generalnog tajništva za cjeloživotno učenje i mlade u Grčkoj i Step Ri u Hrvatskoj, organizirat će niz COOPAthona – vikend natjecanja za brzo stvaranje poslovne ideje temeljene na društvenom ili zadružnom poduzetništvu. Uz promociju zadružnog modela i razvijanja poduzetničkih vještina mladih, poseban se naglasak stavlja na privlačenje mladih s ograničenim pristupom obrazovanju ili zapošljavanju te stvaranju alternativa i poticaja koji će im omogućiti međusobno umrežavanje.

Aktivnosti projekta

Organizacija COOPAthona

U stilu startup vikenda, s ciljem promoviranja pozitivne uloge zadružnog i društvenog poduzetništva sa zadatkom razvoja inovativnih ideja, održat će se dvodnevni COOPAthoni gdje će polaznici dobiti edukaciju i razraditi timske ideje koje će se potom vrednovati od strane žirija. Svrha COOPAthona jest dvostruka – poticati ideje zadrugarstva, društvenog poduzetništva i društvenih inovacija, i druga – razvijati vještine pojedinaca i timova kako bi mladim ljudima omogućili stvaranje, inoviranje, unapređenje kritičkog razmišljanja te istraživanje različitih modusa zapošljavanja.

Hrvatsko finale

6 najboljih timova s COOPAthona sudjelovat će na finalnom natjecanju pred žirijem i publikom. Pobjednički tim osvaja studijsko putovanje u Veliku Britaniju.

Diseminacija

Aktivnosti promocije projekta vodit će tim mladih novinara koji će biti izabrani za potrebe projekta, educirani od strane Pioneer Posta, organizacije koja publicira časopis koji promiče ideje zadružnog i društvenog poduzetništva. Stečeno znanje imat će priliku pretočiti u praksu kroz kreiranje sadržaja i alternativnih oblika promoviranja zadružnog i društvenog poduzetništva, naročito na primjeru projekta COOPower, obzirom da će voditi promotivne aktivnosti projekta.

Studijsko putovanje u Veliku Britaniju

Pobjednički tim i četiri mlada novinara će u srpnju 2021. imat priliku otići na studijsko putovanje u Veliku Britaniju (Manchester) kako bi posjetili njihova društvena poduzeća i zadruge, razgovarali i učili o njihovim društvenim inicijativama, zakonodavnom okviru i mogućnostima financiranja istih. Cilj studijske posjete jest omogućiti sudionicima da stečena znanja prilagode i primjene u svojim zemljama.

Projektni partneri
  • British Council, UK
  • General Secretariat of Youth, Greece
  • Step Ri znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci, Hrvatska

EU logo

Project is co-founded by the European Union.

The sole responsibility of this publication lies with STEP RI. The European Commission is not responsible for any use that may be made of the information contained therein.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?