Nove tehnologije i digitalizacija postupno su postale „novo normalno“ poslovnog svijeta. Uvođenjem novih tehnologija može se ostvariti značajan napredak u poslovanju i povećati njegovu konkurentnost na tržištu, no to je često složen i zahtjevan proces koji podrazumijeva određene rizike.
Ključni izazovi više nisu funkcionalnosti tehnologija (Radi li?), već njihova primjena u poduzeću (Radi li kod nas? Ako radi, je li stvarno korisno ili komplicira život?)
Dodatni izazov je i činjenica da neuspješna primjena novih tehnologija ne predstavlja samo loše ulaganje, nego i gubljenje vremena i zaostajanje za svim onim poduzećima koja su uspjela prepoznati i iskoristiti prilike koje pružaju nove tehnologije.
Edukacija je namijenjena upoznavanju sudionika s osnovnim konceptima primjene novih tehnologija u poslovnom kontekstu – kako se pripremiti za digitalizaciju poslovanja, o kojim aspektima je potrebno voditi računa kako bi primjenom novih tehnologija doista unaprijedili poslovanje i povećali konkurentnost poduzeća, njegovih proizvoda i usluga na tržištu.
Sudionici će imati priliku upoznati se sa strukturiranim postupkom za procjenu potencijala određenog tehnološkog rješenja te koordiniranja pojedinih aktivnosti u procesu digitalne transformacije poduzeća.
Cilj postupka je olakšati poduzećima pronalazak relevantnih tehnoloških rješenja, optimalnih za primjenu u njihovom poslovanju te uvesti strategije za što uspješnije ostvarivanje koordinacije pri uvođenju više rješenja.