Strategija na A4

Kratko, jasno, jednostavno, provedivo i mjerljivo

Strategija na A4 je djelotvoran način izrade strateškog plana koji je kratak, jasan, jednostavan, provediv i mjerljiv. Postupak je primjenjiv i kod planiranja projekata te izrade strategija za radne grupe, odjele, mala poduzeća, obrte ili udruge. Seminar za sve kojima treba dobar poslovni plan ili strategija, a nemaju ni vremena ni energije tjednima razmišljati i pisati nešto što će, unatoč dobrim idejama, na kraju ipak završiti u ladici.
30
Maksimalan broj polaznika
6 sati
 Trajanje
4.7
Prosječna ocjena

Treba vam poslovni plan ili strategija?

Treba vam dobar poslovni plan ili strategija, ali nemate ni vremena ni energije tjednima razmišljati i pisati nešto što će, unatoč dobrim idejama, na kraju ipak završiti u ladici.

Imate pravo! Većina strateških planova su preopširni dokumenti koje je nemoguće provesti jer se svode na previše preopćenitih preporuka, postavljaju previše prioriteta, nerazumljivi su pa djelatnici ne znaju što se od njih očekuje te su toliko komplicirani da ih je nemoguće svakodnevno provoditi, mjeriti rezultate i povremeno ih korigirati.

No strateško planiranje još  je jedan od najkorisnijih alata za upravljanje jer održava fokus organizacije na ono što je zaista bitno za poslovni uspjeh.

Kako napraviti plan koji je sažet, razumljiv i provediv?

Strategija na A4 je djelotvoran način izrade strateškog plana koji je:

  • kratak – na samo jednoj stranici
  • jasan i jednostavan – lako ga je razumjeti, objasniti i vidjeti vezu između plana i aktivnosti
  • provediv i mjerljiv – svaka provedbena aktivnost ima odgovornu osobu, rok i pokazatelj rezultata.

Proces stvaranja Strategije na A4 temelji se na dva jednostavna pitanja: Što? i Kako?. „Što je uspjeh?“ i „Kako ćemo ga ostvariti?“.  Tjera nas, također, da donesemo teške odluke: da se ograničimo na opis uspjeha u jednoj rečenici i izbor manjeg broja ključnih ciljeva, da odredimo popis onoga što moramo i onoga što nećemo raditi, a sve s ciljem da ostanemo fokusirani na one ideje, poslove i strategije koji donose uspjeh.

Osim za izradu djelotvornih strateških planova za velike tvrtke, postupak izrade Strategije na A4 je primjenjiv i u planiranju projekata te izradi strategija za radne grupe, odjele, mala poduzeća, obrte ili udruge.

Seminar je namijenjen poduzetnicima, rukovoditeljima svih razina i voditeljima projekata.

Sadržaj edukacije

Što je Strategija na A4?

  • Osnovni principi: jednostavnost, jasnoća, fokus

Proces izrade Strategije na A4

  • Dva pitanja: Što je uspjeh? i Kako ga ostvariti?
  • Opisivanje uspjeha u jednoj rečenici
  • Odabir nekoliko ključnih ciljeva kao mjera uspjeha
  • Odabir strategija za ispunjavanje ciljeva
  • Razrada aktivnosti provedbe (aktivnost, odgovorna osoba, rok, pokazatelji, resursi)
  • Nije gotovo: mjerenje, procjena i revizija

Upravljanje pomoću pretpostavki
  • Pretpostavke o okolini i dostižnim razinama ciljeva
  • Pretpostavke o tvrtci: vlastitim mogućnostima i uspjehu strategija
  • Pretpostavke o izvršiteljima, dinamici provedbe te reakcijama tržišta i konkurencije

Što još možemo dobiti iz postupka Strategija na A4?
  • Popis pokazatelja i ciljnih razina (što vrijedi mjeriti, razine uspjeha)
  • Što nećemo raditi (obustavljamo, pauziramo, ograničavamo)
  • Analiza resursa (imamo, nemamo, ne trebamo)
  • Kritične pretpostavke i nepoznanice
  • Analiza prepreka i ograničenja

Autor i predavač

Boris Golob

Boris Golob, mag. ing.

Kao poslovni savjetnik Boris već više od 15 godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Stručni je evaluator za EIC Accelerator (SME instrument) program. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.

Na svijetu radi 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela. Boris je jedan od njih.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?