Čitanje financijskih izvještaja

Razgovor s knjigovođom

Edukacija za sve koji još uvijek ne razumiju značenje financijskih izvještaja, što se iz njih može iščitati i kako im mogu pomoći pri donošenju poslovnih odluka. Glavni financijski izvještaji (bilanca, račun dobiti i gubitka) daju poduzetnicima cjelovitu sliku vlastitog financijskog stanja i rezultata poslovanja kao i poslovanja postojećih i potencijalnih poslovnih partnera.
30
Maksimalan broj polaznika
4 sata
 Trajanje
4.9
Prosječna ocjena

Svi poduzetnici su po zakonu obvezni jednom godišnje predati glavne financijske izvještaje čiji podaci su javno dostupni. Računovođe pripremaju i izrađuju te financijske izvještaje dok ih poduzetnici potpisuju ne razmišljajući o tome da takva financijska izvješća daju informaciju o poduzeću, njegovoj imovini, obvezama, prihodima i rashodima te predstavljaju njegovu „krvnu sliku“.

Na temelju glavnih financijskih izvještaja (bilance, računa dobiti i gubitka) poduzetnici imaju cjelovit prikaz vlastitog financijskog stanja i rezultata poslovanja te mogu poduzeti određene korake za njegovu sanaciju ili unapređenje.

Osim informacije o vlastitom poslovanju, financijski izvještaji drugih poslovnih subjekata koji su javno dostupni ukazuju na financijski položaj i stabilnost poslovanja postojećih i potencijalnih poslovnih partnera. Analiza tih informacija može otkriti probleme u njihovom poslovanju te nas pravoremeno upozoriti kako bi izbjegli dugoročne posljedice naših odluka.

Seminar je namijenjen poduzetnicima koji traže informacije koje će im pomoći da bolje razumiju vlastito poslovanje i poslovanje svojih poslovnih partnera.

Sadržaj edukacije

Financijski izvještaji
  • Čitanje bruto bilance
  • Čitanje računa dobiti i gubitka

Javni izvori financijskih izvješća i agregiranih izvješća
  • Besplatni izvori
  • Izvori uz plaćanje pretplate

Temeljni financijski pokazatelji i njihovo značenje
  • Pokazatelji likvidnosti
  • Pokazatelji zaduženosti
  • Pokazatelji aktivnosti
  • Pokazatelji ekonomičnosti
  • Pokazatelji profitabilnosti

Autor i predavač

Ana Janežić

Ana Janežić, mag. oec.

Savjetnica s bogatim praktičnim iskustvom u području financija i knjigovodstva, koje je stekla dugogodišnjim radom s poduzećima iz različitih sektora:  IT, zastupanja, veleprodaje, maloprodaje, proizvodnje, građevinarstva… Svojim znanjem lako može odgovoriti na ključne porezne i knjigovodstvene izazove s kojima se susreću poduzetnici početnici i rastuće inovativne tvrtke te izbjeći najčešće zamke u koje poduzetnici upadaju. Uz financijsko savjetovanje specijalizirala se i za prijenos poslovanja te pružanje podrške tijekom procesa prijenosa vlasništva i upravljanja. Vješta je predavačica koja kompleksne teme pojednostavljuje i kroz praktične primjere približava svima.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?