Pozivamo vas na webinar

Kako pisati objave za Facebook/Instagram?

Četvrtak, 18. veljače 2021. od 11:00 do 12:00 sati

Od social media managera očekuje se vještina pisanja. No ona se ipak razlikuje od one tradicionalne. Unatoč tome, treba imati na umu da dobro pisanje za objave na društvenim mrežama dolazi od praćenja relevantnih informacija, dobrog planiranja i naravno, kao i u svemu, prakse.
20
Maksimalan broj polaznika
1 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

Sama kvaliteta pisanja na društvenim mrežama iznimno je važna jer predstavlja glas branda na određenom kanalu te uvelike pridonosi kredibilitetu istog.

Osim toga, izazov je prikazati što više informacija na što kraći način, pritom uzimajući u obzir da svaka društvena mreža sa sobom nosi i mnoge različitosti vezane za potrebe pisanja teksta objava.

Na webinaru će se pričati o procesu vođenja stranice/profila na društvenim mrežama, s naglaskom na savjete kako izvući maksimum od svake objave te savjete kako si organizirati plan objava i aktivnosti na društvenim mrežama. Osim toga, polaznici će se upoznati s osnovama Facebook policy-ja koje se tiču samih objava.

Webinar je namijenjen svima s osnovnim predznanjem o društvenim mrežama (osnovne postavke, funkcioniranje i slično). Svi s iskustvom su dobrodošli za međusobnu razmjenu istih.

Sadržaj edukacije

  • Poznavanje strukture publike na stranici/profilu
  • Koji su benefiti brenda od kvalitetne aktivnosti na društvenim mrežama?
  • Organizacija postavljanja procesa za aktivnosti i praćenje rezultata istih na društvenim mrežama
  • Što se događa s organskim reachom objava?
  • Kako napisati copy/tekst objave?

  • Hendlanje communityja
  • Kada objavljivati?
  • Facebook grupe
  • Korisni savjeti za lakše savladavanje izazova Facebook policyja
 

Autor i predavač

Sara Grepo

Sara Grepo magistra je kulturologije i medijske kulture, specijalistica je marketinga na društvenim mrežama u tvrtki Escape d.o.o.Predavačica je modula Komunikacija na društvenim mrežama na Londonskoj školi za odnose s javnošću u Hrvatskoj. Iza sebe višegodišnje iskustvo, osim u social media marketingu, ima i u radu na televiziji i radiju, kao novinarka, reporterka i voditeljica.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?