Pozivamo vas na webinar

Povezanost u doba odvojenog rada

Četvrtak, 4. veljače 2021. od 10:00 do 12:30 sati

Novi način rada koji smo prihvatili zbog epidemioloških razloga za mnoge firme znači da dobar dio ljudi, barem dio vremena, radi od kuće. Takav se način rada za mnoge pokazao praktičnim – radnici štede vrijeme koje su trošili na putovanja, mogu stanovati na moru i raditi u Zagrebu, a poslodavci trebaju manje poslovnog prostora i štede na prijevozu.
30
Maksimalan broj polaznika
1 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

Zbog ovih i još nekih drugih razloga možemo očekivati da će rad od kuće postati dio novog normalnog u daleko većoj mjeri nego što je to bilo do sada.

Bojazni da će ovakav način rada utjecati na pad produktivnosti pokazale su se neosnovane jer tehnologija omogućava nadzor, a smanjenje razgovora nevezanih za posao se drastično smanjuje što dovodi do povećanja u produktivnosti. No, pokazalo se je da fizička udaljenost pa čak i nedostatak susreta na hodniku ili „kod aparata za kavu“ ipak bitno utječe na našu povezanost i komunikaciju pa se s vremenom smanjuje timski duh, osjećaj pripadnosti tvrtci, osjećaj povezanosti među kolegama i sa klijentima, teže se rješavaju konflikti, a neizbježno se smanjuje i inovativnost koja ovisi o grupnoj interakciji.

Gotovo je sigurno da će neka verzija rada od kuće ostati i nakon smanjenja epidemioloških razloga pa ćemo više komunicirati digitalno. Zbog toga je bitno da na vrijeme prepoznamo i sustavno riješimo neke izazove koje ovakav način rada donosi, a vezane su za povezanost i komunikaciju u organizaciji i izvan nje. Kako bismo nadoknadili bitne stvari koje sada nedostaju potrebno je da počnemo raditi neke stvari koje prije nismo morali.

Ovaj webinar omogućit će vam da pravovremeno prepoznate najčešće probleme i saznate, ali i sami razvijete moguća rješenja. Webinar je osmišljen kao interaktivna radionica u kojoj će predavači sudionike provesti kroz tri faze:

  1. Prepoznavanje problema kod odvojenog rada,
  2. Upoznavanje s već postojećim rješenjima,
  3. Prilagođavanje, razvijanje i testiranje vlastitih rješenja.

 

Ova situacija je nova, nema puno gotovih, a još manje isprobanih rješenja i zato ćemo iskoristiti snagu grupe u razvoju kreativnih rješenja. Webinar će biti podijeljen u dva dijela te će polaznici dobiti vrijeme između dva susreta da razviju svoje ideje koje će nakon toga podijeliti s ostalim sudionicima ukoliko ih žele testirati. Na taj će način imati priliku dobiti povratnu informaciju o mogućim nedostacima od ostalih polaznika i predavača prije primjene, ili samo dobiti ideje od drugih polaznika. Rezultat će biti niz konkretnih praksi koje će moći uvesti u svoje poslovanje kako bi smanjili negativne efekte rada svih ili dijela svojih radnika od kuće.

Seminar je namijenjen vlasnicima malih i srednjih poduzeća, direktorima, voditeljima odjela ljudskih resursa te drugima koji su direktno uključeni u organizaciju rada na daljinu.

Sadržaj edukacije

  • Prednosti i nedostaci digitalne komunikacije i odvojenog rada
  • Psihološki efekti rada od kuće i odvojenosti među zaposlenicima
  • Neka rješenja koja su uvele tvrtke u Hrvatskoj i svijetu da smanje ove efekte
  • Razmjena i testiranje ideja između sudionika webinara

Autori i predavači

Barbara i Alen Marot – Centar Optimum

Diplomirani su psiholozi, nakon odvojenog stjecanja iskustava iz područja edukacija, savjetovanja i ljudskih resursa, zajednički su osnovali Optimum. Optimum već 16 godina pruža usluge iz ljudske strane poslovanja i postao je partner izbora za brojna mala i srednja poduzeća koja nemaju internog stručnjaka za područje ljudskih resursa.

Održali su nekoliko stotina edukacija iz područja rukovođenja, kvalitete usluge, psihologije prodaje i upravljanja ljudskim resursima. Proveli su psihologijsku procjenu i pomogli pri odabiru stotina zaposlenika u najrazličitijim djelatnostima i poduzećima, od vatrogasaca do skladištara i komercijalnih direktora. Savjetuju i savjetovali su uprave mnogih poduzeća iz područja razvoja zaposlenika, održavanja predanosti i motivacije te unapređenja organizacije i poslovnih procesa. Radili su u Velikoj Britaniji za konzultantsku kuću Vanguard Consulting ltd. gdje su naučili kako optimizirati poslovanje korištenjem sistemskog razmišljanja.

Zahvaljujući bogatom iskustvu njihove su edukacije konkretne i primjenjive u različitim tipovima organizacija, a završen studij i stalno usavršavanje iz područja psihologije garantiraju teorijsku i znanstvenu osnovu onoga što podučavaju. Zbog razumijevanja sustava i organizacije njihovi savjeti širi su od same psihologije i ljudskog faktora. Polaznici njihovih edukacija kažu da su zabavni i dinamični te lako održavaju pažnju i interes.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?