Pozivamo vas na webinar

Timski rad i komunikacija u timu

Četvrtak, 17. prosinca 2020. od 11:00 do 12:30 sati

Radom u timu objedinjavaju se pojedinačna znanja, vještine i iskustvo članova te postižu rezultati čija kvaliteta nadilazi pojedinačna dostignuća.
25
Maksimalan broj polaznika
1,5 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

Da bi rad u timu funkcionirao, članovi moraju biti svjesni svojih uloga i zadataka te na adekvatan način međusobno komunicirati, kako bi se osigurao nesmetan protok informacija.

Polaznici seminara će saznati koje su karakteristike uspješnih timova te se upoznati s različitim ulogama koje postoje unutar tima. Osim toga, naučit će i kako ispravno izabrati članove tima te usvojiti pravila asertivne komunikacije, koja je jedna od glavnih alata uspješnih timova.

Glavni cilj edukacije je upoznavanje polaznika s metodom timskog rada, specifičnostima i temeljnim principima te razvijanje vještine rada s drugim ljudima. Osim toga, polaznici će naučiti kako dobrom komunikacijom u timu postići pozitivnu kulturu.

Seminar je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima.

Sadržaj edukacije

  • Uvod u timski rad
  • Stvaranje tima, razvoj tima, uloge u timu
  • Komunikacija u timu, verbalna i neverbalna komunikacija

  • Upravljanje sastancima, komunikacija na sastancima, uzroci neučinkovitih sastanaka
  • Kultura tima
  • Praktične vježbe

 

Autor i predavač

Dario Zorić

Dario Zorić je nakon diplomskog studija nastavio s usavršavanjem na području leadershipa i managementa u Europi, Americi i Aziji te akumulirao desetogodišnje iskustvo u kreiranju i provođenju projekata, radionica i konferencija na tri kontinenta te rada na rukovodećim i savjetničkim funkcijama.

Radio je na mnogim regionalnim i međunarodnim projektima. Bio je glavni koordinator projekata GoGlobal, Sharps, HDO, GCC i Nets u SAD-u gdje je živio i radio u više navrata te studirao (stipendist Lee Iacocce).

Danas radi kao direktor Riječke razvojne agencije Porin te je poslovni savjetnik i poslovni trener iz područja leadershipa, managementa i poslovnog razvoja i organizira različite module edukacija za poduzeća i startupe. Član je Hrvatske udruge za upravljanje projektima (CAPM), Svjetske asocijacije projektnih managera (IPMA) i Lehigh University Alumni Association (LUAA).

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?