Pozivamo vas na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Četvrtak, 10. rujna 2020. od 11:00 do 12:00 sati

Razumijevanje zakonodavnog okvira i poreznog tretmana svakog pojedinog pravnog oblika će vam pomoći da se nosite s izazovima koji vas očekuju i time povećate svoje šanse za preživljavanje.
30
Maksimalan broj polaznika
1 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

Prvi korak kod pokretanja društvenog poduzeća je sama ideja. Iako je od ideje do tržišta dug put, dobro sročena i objašnjena ideja može taj put olakšati i ubrzati. Uspjeh vaše ideje ne ovisi samo o tome koliko je ona dobra i originalna već i o nekim drugim elemenatima koji određuju, ograničavaju ili povećavaju mogućnost uspjeha.

Drugi korak je odabir i registracija „poslovnog subjekta“ pod kojim ćete obavljati svoju djelatnost. Danas na internetu postoji mnoštvo informacija od kojih morate izvući one koje su aktualne i primjenjive na vašu poslovnu ideju, što može predstavljati izazov s obzirom na dinamično okruženje u kojem živimo.

Razumijevanje zakonodavnog okvira i poreznog tretmana svakog pojedinog pravnog oblika će vam pomoći da se nosite s izazovima koji vas očekuju i time povećate svoje šanse za preživljavanje.

Predavanje je namijenjeno onima koji namjeravaju osnovati (društveno) poduzeće i traže informacije koje će im pomoći da bolje razumiju ono što ih očekuje.

Sadržaj edukacije

  • Ideja 1.0
  • d.o.o. i j.d.o.o. – sličnosti i razlike
  • Postupak osnivanja
  • Osnovni financijski elementi (porezi, troškovi,…)

Autor i predavač

Jana Blažević Marčelja

Jana Blažević Marčelja, mag. oec.

Poslovna je savjetnica i predavačica te certificirani Pricing Professional pri Professional Pricing Society – vodećoj svjetskoj udruzi posvećenoj strateškom pristupu određivanju cijena.

Vodila je niz nacionalnih i međunarodnih razvojnih projekata i ima dugogodišnje iskustvo na području razvoja novih proizvoda, usluga i tehnoloških rješenja. Educira i savjetuje poduzetnike i poduzetnike početnike na području određivanja cijena i kreiranja cjenovnih politika, razvoja novih poslovnih rješenja te unapređenja poslovnih procesa.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?