Pozivamo vas na webinar

SEO copywriting – Pisanje za web

Kako optimizirati sadržaj da vas korisnici pronađu putem Googlea

Utorak 6. listopada i četvrtak 8. listopada 2020. od 11:00 do 12:00 sati

Što je SEO i zašto nije dovoljno kreativno pisati? Kako napisati dobar tekst i naslov za web medije? Jesu li bolji kraći ili duži tekstovi? Kako znati što ljude zanima i kako pronaći sadržaj o kojem ćete pisati? Na koji način treba pisati da završite među prvim rezultatima pretrage na Googleu?
30
Maksimalan broj polaznika
2 x 1.5 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

SEO ili search engine optimization je proces izgradnje kvalitete i kvantitete posjeta web stranici tako da poveća njenu vidljivost na tražilicama kao što je Google. Korisnici Google-a kod njegovog korištenja nisu u potrazi za reklamama, oni su u potrazi za rješenjima za svoje probleme i informacijama vezano uz svoje interese.

Primjerice, ako osoba traži “kako brzo zaspati?” vjerojatno ne traži tablete jer za njih već zna ili ih ne želi koristiti, nego traži rješenje za nesanicu. Ako osoba traži “what to do in Rijeka”, turistički subjekti mogu tu osobu dobrim sadržajem koji odgovara na upit odvesti na svoju web stranicu te joj usput ponuditi svoju uslugu ili proizvod. Svaka poslovna branša ima svoje prilike i korisnike koje muče određeni problemi za koje im možete ponuditi vlastito rješenje.

Dakle, SEO ne počiva na ideji “ovo bi moglo biti super i zanimati korisnika,” nego je SEO odgovor na ono što korisnike već zanima te ih tako lakše pretvara u kupce.

Seminar je podijeljen u dvije veće cjeline kako bi polaznici dobili osnove tehničkog znanja potrebnog da samostalno ili u suradnji s web developerima poboljšaju svoju web stranicu, ali i kako bi dobili svo potrebno znanje da mogu samostalno napisati tekstove na web stranici prema onom kako to korisnici traže.

Polaznici će steći znanja o sljedećem:

  • zašto je web isplativiji za biznis od Facebook stranice
  • kako pregledati i tehnički poboljšati web stranicu
  • kako Google tražilica funkcionira i zašto je vaša konkurencija “iznad” vas u rezultatima pretrage
  • što vaši potencijalni kupci traže na Googleu
  • kako pronaći i pisati sadržaj koji će ljudi uspješno pronaći na Googleu

Seminar je namijenjen osobama koje se bave marketingom, voditeljima i vlasnicima poduzeća – od etabliranih tvrtki pa sve do malih tvrtki koje tek kreću s poslovanjem, a koje trebaju prezentirati sadržaj na web stranicama na kvalitetan i jasan način.

Sadržaj edukacije

1. dan

  • Uloga dizajna i UX-a stranice na SEO
  • Zašto Google ne voli spore web stranice ili stranice bez tekstova?

2. dan

  • Kako pronaći i pisati sadržaj koji će ljudi uspješno pronaći na Googleu
  • Što treba pisati u naslovu, a što u prvom paragrafu
  • Treba li pisati kratke ili dugačke tekstove
  • Zašto je kontraproduktivno krasti tuđe tekstove
  • Tehnike pisanja koje dovode do rezultata
  • Primjeri iz prakse (Hrvatska i svijet)

Autor i predavač

Barbara Slade Jagodic

Barbara Slade Jagodić

Barbara Slade Jagodić stručnjakinja je na području online komunikacije, specijalizirana za content marketing, social media marketing, SEO i brendiranje.

Bila je jedna od prvih web novinara u Hrvatskoj, prva web urednica Jutarnjeg lista, jedna od prvih community menadžera u Hrvatskoj, a prvu nagradu struke za content marketing u Hrvatskoj dobio je projekt kojeg je vodila.

Nakon 10-ak godina rada u medijima, dugi niz godina radila je kao stručnjakinja za digitalni marketing te brand PR menadžerica u Agrokoru nakon čega prelazi u samostalne vode. Dugi niz godina predaje u Londonskoj školi PR-a te je bila mentor u Zagrebačkom inkubatoru poduzetništva za područje marketinga.

Iza sebe ima dugačak popis tvrtki i projekata na kojima je surađivala, a specijalnost su joj launch kampanje, izgradnja brandinga i podizanje vidljivosti tvrtki na web medijima u nizu branši, od kozmetičkih i farmaceutskih preko gastro pa do turističkih.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?