t. +385 (0)51 265 961    e-mail step-ri@uniri.hr      Hrvatski | English

Kako uobličiti ideju?

Boris Golob

Opis

Na seminaru „Kako uobličiti ideju?“ polaznici će se upoznati s ključnim elementima i koracima u formuliranju ideje, postupkom njihovog definiranja (ili pretpostavljanja) te provjerom razumijevanja tih elemenata kroz praktičan rad.

Svako putovanje započinje prvim korakom, a ideja je prvi korak u stvaranju inovacije i poduzetničkog pothvata. Iako je od ideje do tržišta dug put, dobro sročena i objašnjena ideja može taj put olakšati i ubrzati.

Zato dobro sročena ideja ne bi trebala ostati samo na „ideji“, već treba uključiti i promišljanje nekih drugih elemenata koji određuju, ograničavaju ili uvećavaju mogućnost uspjeha.

Uspjeh vaše ideje ne ovisi samo o tome koliko je ona dobra i originalna nego barem o još tri svari:

  • koliko ste sposobni realizirati ideju na zadovoljavajući način, kvalitetno, dovoljno jeftino, u primjerenoj veličini i na vrijeme
  • kakvu reakciju možete očekivati od konkurencije i svih ostalih koji se bore za pažnju (i novce) vaših potencijalnih kupaca
  • tko su sve vaši potencijalni kupci, na koje izvore prihoda i načine zarade možete računati kako bi vaša ideja bila održiva, profitabilna i omogućavala rast?

Seminar je namijenjen poduzetnicima, voditeljima razvoja i osobama zaduženim za stvaranje i provedbu inovacija u poduzećima.

 

Sadržaj

Ideja 1.0

  • Ime, opis, skica…
  • Namjera: Što želimo postići idejom?
  • Sredstva za provedbu: Što trebamo imati, napraviti, posuditi…?
  • Razlog uspjeha u 5. godini!

Konkurencija

  • Bolji smo od…?
  • Dovoljno smo dobri prema…?
  • Čine nas nervozni…?

Izbjegavanje konkurencije

  • Štit asimetrične motivacije: konkurencija ne želi…
  • Mač asimetričnih vještina: konkurencija ne može…

Komercijalizacija

  • Prvi kupci su… (kada i zašto kupuju, koliko ih ima?)
  • Izvori prihoda (tko plaća?)
  • Način zarade (kako naplaćujemo?)

Provedba

  • Rok realizacije
  • Način isporuke/plasmana
  • Način prodaje/marketinga
  • Način ograničavanja fiksnih troškova
  • Glavni proporcionalni troškovi i njihovi uzroci

 

Predavač

Boris Golob, mag. ing., poslovni je savjetnik i predavač, stručnjak za inoviranje proizvoda, usluga i poslovnih modela te poslovne strategije.

Diplomirao je strojarstvo na Tehničkom fakultetu u Rijeci i završio niz stručnih edukacija u inozemstvu (Excellence in Innovation Management, EFQM; Outcome-Driven Innovation, Strategyn Institute; Business Model Canvas Trainer, dr. Alexander Osterwalder).

Sudjelovao je u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija proizvoda, usluga i načina poslovanja u uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, trgovini, farmaceutskoj i metalnoj industriji, energetici, proizvodnji roba široke potrošnje i IT sektoru. Autor je tridesetak različitih edukacija temeljenih na najnovijim svjetskim teoretskim i praktičnim znanjima upravljanja obogaćenih iskustvima primjene u domaćem gospodarstvu te knjige „Od ideje do tržišta“.

Dobio je nagradu „Primus“ kao najbolji poslovni savjetnik u Hrvatskoj za 2011. godinu.
Od 2010. godine je direktor Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.

 

Prijavite se na edukaciju Kako uobličiti ideju? – prijave još nisu otvorene

Više informacija o samoj edukaciji slanjem upita na step-ri@uniri.hr

Kako uobličiti ideju
Uspjeh vaše ideje ne ovisi samo o tome koliko je ona dobra i originalna

EEN-europska-poduzetnicka-mreza

 

Back to Top