U Hrvatskoj se koncept društveno-odgovornog poslovanja uglavnom veže za velike korporacije i poduzeća, ne i s poduzetnicima početnicima te malim i srednjim poduzećima, iako su upravo oni pokretači gospodarstva. Razlog tome je dominantno mišljenje da velike korporacije mogu biti društveno odgovorne jer za to imaju odgovarajuće resurse, a to čine isključivo zbog „uljepšavanja” svog dojma u javnosti.
Ova edukacija namijenjena upravo poduzetnicima početnicima i MSP-jevima, obrazlaže kako oni mogu, u sklopu svog poslovanja i s postojećim resursima, biti društveno odgovorni te koje su koristi od takvog pristupa poslovanju. Također, u današnje vrijeme preispitivanja društvenih vrijednosti, održivosti postojećeg ekonomskog sustava te brige o okolišu, postavlja se pitanje: je li riječ o izboru pojedinca ili obvezi?
Osim kratke radionice razrade društveno-korisnih poslovnih ideja, na edukaciji će se predstaviti i EU mjere, inicijative i potpore za poticanje društveno-odgovornog poslovanja.