Društveno odgovorno poslovanje

Izbor ili obveza?

Polaznici će imati priliku upoznati se s osnovama društvenog poduzetništva i društveno-odgovornog poslovanja te proći kroz osnovne korake pokretanja društvenog poduzeća i uvođenja principa društveno-odgovornog poslovanja u postojeća poduzeća. Kratka radionica razrade ideja pomoći će u kreiranju društveno-korisnih poslovnih ideja te uputiti polaznike u mogućnosti korištenja EU potpora za njihovu realizaciju.
20
Maksimalan broj polaznika
4 sata
 Trajanje
4.9
Prosječna ocjena

U Hrvatskoj se koncept društveno-odgovornog poslovanja uglavnom veže za velike korporacije i poduzeća, ne i s poduzetnicima početnicima te malim i srednjim poduzećima, iako su upravo oni pokretači gospodarstva. Razlog tome je dominantno mišljenje da velike korporacije mogu biti društveno odgovorne jer za to imaju odgovarajuće resurse, a to čine isključivo zbog „uljepšavanja” svog dojma u javnosti. 

Ova edukacija namijenjena upravo poduzetnicima početnicima i MSP-jevima, obrazlaže kako oni mogu, u sklopu svog poslovanja i s postojećim resursima, biti društveno odgovorni te koje su koristi od takvog pristupa poslovanju. Također, u današnje vrijeme preispitivanja društvenih vrijednosti, održivosti postojećeg ekonomskog sustava te brige o okolišu, postavlja se pitanje: je li riječ o izboru pojedinca ili obvezi?

Osim kratke radionice razrade društveno-korisnih poslovnih ideja, na edukaciji će se predstaviti i EU mjere, inicijative i potpore za poticanje društveno-odgovornog poslovanja.  

Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima te malim i srednjim poduzetnicima koji žele naučiti osnove društveno-odgovornog poslovanja te obveza i koristi koje takvo poslovanje podrazumijeva.

Sadržaj edukacije

Razumijevanje temeljnih pojmova vezanih za društveno-odgovorno poslovanje
  • Što se smatra društveno-odgovornim poslovanjem?
  • Što je korporacijska društvena odgovornost?
  • DOP i konkurentska prednost
  • Argumenti za i protiv DOP-a

Utjecaj odgovornih poduzeća na društvo i okoliš
  • Odnos prema zaposlenicima, kupcima i dobavljačima
  • Odnos prema konkurenciji
  • Odnos prema okolišu
  • Odnos prema lokalnoj zajednici

Društveno poduzetništvo i društveno-odgovorno poslovanje – sličnosti i razlike
  • Što je društveno poduzetništvo i kako se dovodi u vezu s DOP-om?
  • Temeljne razlike između pojmova društvenog poduzetništva i društveno-odgovornog poslovanja

Primjena društveno-odgovornih metoda u poslovanju
  • Standard društvene odgovornosti poduzeća
  • Indeks društveno-odgovornog poslovanja
  • ISO 26000
  • Primjeri dobre prakse u Hrvatskoj

Raspoloživost  EU potpora
  • Potpore za društveno-odgovorne ideje
  • Potpore za društvena poduzeća

Odgovor na lokalne i globalne izazove
  • DOP u budućnosti – izbor ili obveza?
  • DOP kao rješenje društvenih nejednakosti?
  • Upravljanje utjecajima na okoliš i prirodne resurse

Autor i predavač

Ana Marković

Ana Marković, mag. oec., mag. cult.

Diplomirana ekonomistica i kulturologinja, trenutno pohađa doktorski studij na Fakultetu društvenih znanosti u Ljubljani. Kao voditeljica projekata u Step Ri ima višegodišnje iskustvo u pripremi i provedbi projekata.

Znanje je stekla radeći kao istraživačica na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci te kao stipendistica State Departmenta gdje je, u okviru Professional Fellows programa, provela mjesec dana učeći i radeći na čikaškoj NGO sceni. Kao delegat British Councila imala je priliku učiti od škotskih organizacija koje se bave društvenim inovacijama, društvenim poduzetništvom i društveno-odgovornim poslovanjem.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?