Društveno odgovorno poslovanje

Izbor ili obveza?

Polaznici će imati priliku upoznati se s osnovama društvenog poduzetništva i društveno-odgovornog poslovanja te proći kroz osnovne korake pokretanja društvenog poduzeća i uvođenja principa društveno-odgovornog poslovanja u postojeća poduzeća. Kratka radionica razrade ideja pomoći će u kreiranju društveno-korisnih poslovnih ideja te uputiti polaznike u mogućnosti korištenja EU potpora za njihovu realizaciju.
20
Maksimalan broj polaznika
4 sata
 Trajanje
4.9
Prosječna ocjena

U Hrvatskoj se koncept društveno-odgovornog poslovanja uglavnom veže za velike korporacije i poduzeća, ne i s poduzetnicima početnicima te malim i srednjim poduzećima, iako su upravo oni pokretači gospodarstva. Razlog tome je dominantno mišljenje da velike korporacije mogu biti društveno odgovorne jer za to imaju odgovarajuće resurse, a to čine isključivo zbog „uljepšavanja” svog dojma u javnosti. 

Ova edukacija namijenjena upravo poduzetnicima početnicima i MSP-jevima, obrazlaže kako oni mogu, u sklopu svog poslovanja i s postojećim resursima, biti društveno odgovorni te koje su koristi od takvog pristupa poslovanju. Također, u današnje vrijeme preispitivanja društvenih vrijednosti, održivosti postojećeg ekonomskog sustava te brige o okolišu, postavlja se pitanje: je li riječ o izboru pojedinca ili obvezi?

Osim kratke radionice razrade društveno-korisnih poslovnih ideja, na edukaciji će se predstaviti i EU mjere, inicijative i potpore za poticanje društveno-odgovornog poslovanja.  

Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima te malim i srednjim poduzetnicima koji žele naučiti osnove društveno-odgovornog poslovanja te obveza i koristi koje takvo poslovanje podrazumijeva.

Sadržaj edukacije

Razumijevanje temeljnih pojmova vezanih za društveno-odgovorno poslovanje
  • Što se smatra društveno-odgovornim poslovanjem?
  • Što je korporacijska društvena odgovornost?
  • DOP i konkurentska prednost
  • Argumenti za i protiv DOP-a

Utjecaj odgovornih poduzeća na društvo i okoliš
  • Odnos prema zaposlenicima, kupcima i dobavljačima
  • Odnos prema konkurenciji
  • Odnos prema okolišu
  • Odnos prema lokalnoj zajednici

Društveno poduzetništvo i društveno-odgovorno poslovanje – sličnosti i razlike
  • Što je društveno poduzetništvo i kako se dovodi u vezu s DOP-om?
  • Temeljne razlike između pojmova društvenog poduzetništva i društveno-odgovornog poslovanja

Primjena društveno-odgovornih metoda u poslovanju
  • Standard društvene odgovornosti poduzeća
  • Indeks društveno-odgovornog poslovanja
  • ISO 26000
  • Primjeri dobre prakse u Hrvatskoj

Raspoloživost  EU potpora
  • Potpore za društveno-odgovorne ideje
  • Potpore za društvena poduzeća

Odgovor na lokalne i globalne izazove
  • DOP u budućnosti – izbor ili obveza?
  • DOP kao rješenje društvenih nejednakosti?
  • Upravljanje utjecajima na okoliš i prirodne resurse

Autor i predavač

Ana Marković

Ana Marković, mag. oec., mag. cult.

Diplomirana ekonomistica i kulturologinja, trenutno pohađa doktorski studij na Fakultetu društvenih znanosti u Ljubljani. Kao voditeljica projekata u Step Ri ima višegodišnje iskustvo u pripremi i provedbi projekata.

Znanje je stekla radeći kao istraživačica na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci te kao stipendistica State Departmenta gdje je, u okviru Professional Fellows programa, provela mjesec dana učeći i radeći na čikaškoj NGO sceni. Kao delegat British Councila imala je priliku učiti od škotskih organizacija koje se bave društvenim inovacijama, društvenim poduzetništvom i društveno-odgovornim poslovanjem.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?