Uloga: vlasnik, direktor, radnik

Razgovor s knjigovođom

Praktičan pregled obveza i prava koje vlasnik, direktor i zaposlenik imaju u poduzeću, s ciljem izbjegavanja plaćanja kazni zbog nepoznavanja zakonskih odredbi. Sudionici mogu raspraviti sve o dokumentaciji koju su poduzetnici obvezni voditi, odlukama koje su obvezni donositi i povlasticama na koje imaju ili nemaju pravo, ovisno o svojoj ulozi.
30
Maksimalan broj polaznika
4 sata
 Trajanje
4.9
Prosječna ocjena

Planirate osnovati poduzeće ili ste ga nedavno osnovali, a niste sigurni jeste li upućeni u sve što vas čeka? Nemate vremena istraživati koji su zakoni na snazi i važni za vaše poslovanje?

Kada pokrenete vlastito poduzeće najčešće obavljate tri uloge – vi ste istovremeno vlasnik, direktor i zaposlenik. Iako se pri osnivanju poduzeća ne opterećujete time, razlike u pravima i obvezama svake uloge su velike. Mora li vlasnik ujedno biti i direktor društva? Mislite da kao vlasnik možete raspolagati zarađenim novcem, a da nikome ne polažete račune? Niste sigurni da znate za što sve direktor odgovara?

Sudionici seminara će naučiti sve o dokumentaciji koju su poduzetnici obvezni voditi, odlukama koje su obvezni donositi i povlasticama na koje imaju ili nemaju pravo ovisno o svojoj ulozi u poduzeću, a sve s ciljem izbjegavanja plaćanja kazni zbog nepoznavanja zakonskih odredbi.

Seminar je namijenjen onima koji namjeravaju započeti vlastito poslovanje ili su tek započeli s poslovanjem i traže informacije koje će im pomoći da bolje razumiju poduzetničko okruženje i ono što ih očekuje.

Sadržaj edukacije

Vlasnik društva
  • Koje odluke donosi vlasnik?
  • Koja prava proizlaze iz vlasništva društva?
  • Koliki dio dobiti pripada vlasniku?
  • Primjeri

Direktor u društvu
  • Koje obveze ima direktor?
  • Za što je odgovoran?
  • Koje odluke donosi?
  • Primjeri

Radnik u društvu
  • Koje obveze ima radnik?
  • Koja su mu prava?
  • Kako se izračunava plaća?
  • Na što treba paziti ako je ista osoba i vlasnik i direktor i radnik?
  • Primjeri

Autor i predavač

Ana Janežić

Ana Janežić, mag. oec.

Savjetnica s bogatim praktičnim iskustvom u području financija i knjigovodstva, koje je stekla dugogodišnjim radom s poduzećima iz različitih sektora:  IT, zastupanja, veleprodaje, maloprodaje, proizvodnje, građevinarstva… Svojim znanjem lako može odgovoriti na ključne porezne i knjigovodstvene izazove s kojima se susreću poduzetnici početnici i rastuće inovativne tvrtke te izbjeći najčešće zamke u koje poduzetnici upadaju. Uz financijsko savjetovanje specijalizirala se i za prijenos poslovanja te pružanje podrške tijekom procesa prijenosa vlasništva i upravljanja. Vješta je predavačica koja kompleksne teme pojednostavljuje i kroz praktične primjere približava svima.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?