Uloga: vlasnik, direktor, radnik

Razgovor s knjigovođom

Praktičan pregled obveza i prava koje vlasnik, direktor i zaposlenik imaju u poduzeću, s ciljem izbjegavanja plaćanja kazni zbog nepoznavanja zakonskih odredbi. Sudionici mogu raspraviti sve o dokumentaciji koju su poduzetnici obvezni voditi, odlukama koje su obvezni donositi i povlasticama na koje imaju ili nemaju pravo, ovisno o svojoj ulozi.
30
Maksimalan broj polaznika
4 sata
 Trajanje
4.9
Prosječna ocjena

Planirate osnovati poduzeće ili ste ga nedavno osnovali, a niste sigurni jeste li upućeni u sve što vas čeka? Nemate vremena istraživati koji su zakoni na snazi i važni za vaše poslovanje?

Kada pokrenete vlastito poduzeće najčešće obavljate tri uloge – vi ste istovremeno vlasnik, direktor i zaposlenik. Iako se pri osnivanju poduzeća ne opterećujete time, razlike u pravima i obvezama svake uloge su velike. Mora li vlasnik ujedno biti i direktor društva? Mislite da kao vlasnik možete raspolagati zarađenim novcem, a da nikome ne polažete račune? Niste sigurni da znate za što sve direktor odgovara?

Sudionici seminara će naučiti sve o dokumentaciji koju su poduzetnici obvezni voditi, odlukama koje su obvezni donositi i povlasticama na koje imaju ili nemaju pravo ovisno o svojoj ulozi u poduzeću, a sve s ciljem izbjegavanja plaćanja kazni zbog nepoznavanja zakonskih odredbi.

Seminar je namijenjen onima koji namjeravaju započeti vlastito poslovanje ili su tek započeli s poslovanjem i traže informacije koje će im pomoći da bolje razumiju poduzetničko okruženje i ono što ih očekuje.

Sadržaj edukacije

Vlasnik društva
  • Koje odluke donosi vlasnik?
  • Koja prava proizlaze iz vlasništva društva?
  • Koliki dio dobiti pripada vlasniku?
  • Primjeri

Direktor u društvu
  • Koje obveze ima direktor?
  • Za što je odgovoran?
  • Koje odluke donosi?
  • Primjeri

Radnik u društvu
  • Koje obveze ima radnik?
  • Koja su mu prava?
  • Kako se izračunava plaća?
  • Na što treba paziti ako je ista osoba i vlasnik i direktor i radnik?
  • Primjeri

Autor i predavač

Ana Janežić

Ana Janežić, mag. oec.

Savjetnica s bogatim praktičnim iskustvom u području financija i knjigovodstva, koje je stekla dugogodišnjim radom s poduzećima iz različitih sektora:  IT, zastupanja, veleprodaje, maloprodaje, proizvodnje, građevinarstva… Svojim znanjem lako može odgovoriti na ključne porezne i knjigovodstvene izazove s kojima se susreću poduzetnici početnici i rastuće inovativne tvrtke te izbjeći najčešće zamke u koje poduzetnici upadaju. Uz financijsko savjetovanje specijalizirala se i za prijenos poslovanja te pružanje podrške tijekom procesa prijenosa vlasništva i upravljanja. Vješta je predavačica koja kompleksne teme pojednostavljuje i kroz praktične primjere približava svima.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?