Design thinking

Kreativan i sustavan pristup rješavanju problema

Design thinking je kreativan, a sustavan proces pronalaženja rješenja za poslovne izazove. Ovu metodologiju uspješno primjenjuju svi, bez obzira na djelatnost i veličinu organizacije – od multinacionalki i znanstvenih institucija do malih poduzeća i startup-ova. Primjenjiva je za rješavanje problema u različitim okolnostima, ali jedno je uvijek isto – u fokusu rješenja uvijek su korisnici i njihove stvarne potrebe.
20
Maksimalan broj polaznika
6 sati
 Trajanje
4.7
Prosječna ocjena

Design thinking nastao je kao odgovor na izazov: kako navesti menadžere da razmišljaju kao kreativci i primjene kreativne procese na rješavanje poslovnih izazova, pogotovo kod stvaranja inovacija i transformacije poslovanja. Pretvaranjem „neobjašnjivog“ kreativnog procesa u set alata nastali su glavni elementi Design thinking-a: opažanje, interakcija i istinsko upoznavanje korisnika. Kroz ovaj pristup uranja se u korisnikove osjećaje i korisničko iskustvo, što rezultira rješenjima primjenjivim na današnjem zahtjevnom i dinamičnom tržištu, i to znatno brže i jednostavnije u odnosu na tradicionalne pristupe rješavanju poslovnih problema.

Metodologija je izuzetno korisna u rješavanju složenih problema kroz: empatiju i razumijevanje korisničkih emocija i potreba, definiranje problema iz perspektive korisnika, stvaranje velikog broja ideja primjenom brainstorming-a te praktičan pristup u prototipiranju i testiranju rješenja.

Osim kod inovacija proizvoda i usluga, Design thinking metodologija stvara koristi i kod primjene na rješavanje problema u procesima usluživanja kupaca – od marketinga i prodaje do isporuke i servisa te reinženjeringa internih poslovnih procesa i organizacijskih odnosa. 

Design thinking omogućava usvajanje novog pristupa kreativnom razmišljanju kod rješavanja svih složenih problema kojeg polaznici mogu primijeniti u svojim projektima, poslovanju i svakodnevnom životu.

Seminar je namijenjen pojedincima i timovima iz znanstvene i poduzetničke zajednice koji rješavaju složene probleme i traže nova rješenja, bolje prilagođena stvarnim potrebama korisnika.

Sadržaj edukacije

Što je Design thinking?
  • Uvod u Design thinking metodologiju
  • Osnovni principi: kreativnost, vizualnost, empatija

Glavne prednosti Design thinking pristupa
  • Razumijevanje stvarnog korisnika i njegovih potreba
  • Minimiziranje troškova razvoja novog rješenja ili optimizacije postojećeg rješenja
  • Vježbanje brze prilagodbe
  • Brzo testiranje tržišta
  • Skraćivanje vremena potrebnog za razvoj i plasiranje

Praktična primjena Design thinking metodologije
  • Tehnike upoznavanja korisnika
  • Tehnike preciznog definiranja potreba korisnika
  • Tehnike generiranja ideja i formiranja rješenja
  • Tehnike izrade prototipa rješenja
  • Tehnike testiranja rješenja

Autori i predavači

Anita Pribanić

Anita Pribanić, mag. stud. eur.

Diplomirala je interdisciplinarni studij Međunarodne suradnje i ekonomskog razvoja na Sveučilištu u Trstu, a kao suradnica na EU projektima u Step Ri radi na projekatima iz područja društvenih i ekonomskih inovacija. Pomaže mladim poduzetnicima u pokretanju poslovanja te vodi edukacije i radionice na temu alternativnih izvora financiranja i generiranja ideja.

Mario Vukelić

Mario Vukelić, mag. ing.

Diplomirani je inženjer logistike i menadžmenta i suradnik na EU projektima u Step Ri. Radeći na projektima potpore poduzetništvu, primjene novih tehnologija i razvoja usluga u proizvodnim poduzećima stekao je iskustvo praktične primjene alata za razradu ideja, razvoj inovacija i poslovnih modela. 

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 3. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?