Design thinking

Kreativan i sustavan pristup rješavanju problema

Design thinking je kreativan, a sustavan proces pronalaženja rješenja za poslovne izazove. Ovu metodologiju uspješno primjenjuju svi, bez obzira na djelatnost i veličinu organizacije – od multinacionalki i znanstvenih institucija do malih poduzeća i startup-ova. Primjenjiva je za rješavanje problema u različitim okolnostima, ali jedno je uvijek isto – u fokusu rješenja uvijek su korisnici i njihove stvarne potrebe.
20
Maksimalan broj polaznika
6 sati
 Trajanje
4.7
Prosječna ocjena

Design thinking nastao je kao odgovor na izazov: kako navesti menadžere da razmišljaju kao kreativci i primjene kreativne procese na rješavanje poslovnih izazova, pogotovo kod stvaranja inovacija i transformacije poslovanja. Pretvaranjem „neobjašnjivog“ kreativnog procesa u set alata nastali su glavni elementi Design thinking-a: opažanje, interakcija i istinsko upoznavanje korisnika. Kroz ovaj pristup uranja se u korisnikove osjećaje i korisničko iskustvo, što rezultira rješenjima primjenjivim na današnjem zahtjevnom i dinamičnom tržištu, i to znatno brže i jednostavnije u odnosu na tradicionalne pristupe rješavanju poslovnih problema.

Metodologija je izuzetno korisna u rješavanju složenih problema kroz: empatiju i razumijevanje korisničkih emocija i potreba, definiranje problema iz perspektive korisnika, stvaranje velikog broja ideja primjenom brainstorming-a te praktičan pristup u prototipiranju i testiranju rješenja.

Osim kod inovacija proizvoda i usluga, Design thinking metodologija stvara koristi i kod primjene na rješavanje problema u procesima usluživanja kupaca – od marketinga i prodaje do isporuke i servisa te reinženjeringa internih poslovnih procesa i organizacijskih odnosa. 

Design thinking omogućava usvajanje novog pristupa kreativnom razmišljanju kod rješavanja svih složenih problema kojeg polaznici mogu primijeniti u svojim projektima, poslovanju i svakodnevnom životu.

Seminar je namijenjen pojedincima i timovima iz znanstvene i poduzetničke zajednice koji rješavaju složene probleme i traže nova rješenja, bolje prilagođena stvarnim potrebama korisnika.

Sadržaj edukacije

Što je Design thinking?
  • Uvod u Design thinking metodologiju
  • Osnovni principi: kreativnost, vizualnost, empatija

Glavne prednosti Design thinking pristupa
  • Razumijevanje stvarnog korisnika i njegovih potreba
  • Minimiziranje troškova razvoja novog rješenja ili optimizacije postojećeg rješenja
  • Vježbanje brze prilagodbe
  • Brzo testiranje tržišta
  • Skraćivanje vremena potrebnog za razvoj i plasiranje

Praktična primjena Design thinking metodologije
  • Tehnike upoznavanja korisnika
  • Tehnike preciznog definiranja potreba korisnika
  • Tehnike generiranja ideja i formiranja rješenja
  • Tehnike izrade prototipa rješenja
  • Tehnike testiranja rješenja

Autori i predavači

Anita Pribanić

Anita Pribanić, mag. stud. eur.

Diplomirala je interdisciplinarni studij Međunarodne suradnje i ekonomskog razvoja na Sveučilištu u Trstu, a kao suradnica na EU projektima u Step Ri radi na projekatima iz područja društvenih i ekonomskih inovacija. Pomaže mladim poduzetnicima u pokretanju poslovanja te vodi edukacije i radionice na temu alternativnih izvora financiranja i generiranja ideja.

Mario Vukelić

Mario Vukelić, mag. ing.

Diplomirani je inženjer logistike i menadžmenta i suradnik na EU projektima u Step Ri. Radeći na projektima potpore poduzetništvu, primjene novih tehnologija i razvoja usluga u proizvodnim poduzećima stekao je iskustvo praktične primjene alata za razradu ideja, razvoj inovacija i poslovnih modela. 

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?