Prodaja rješenja

Vodeći pristup prodaji složenih proizvoda i usluga

„Prodaja rješenja“ je svjetski standard osobne prodaje na zahtjevnim tržištima softwarea, projektantskih, savjetničkih, financijskih usluga, odnosno sve B2B prodaje složenih proizvoda i usluga. Krati dugotrajne kupoprodajne procese, povećava uspješnost prodaje i pogodna je za one koji nisu prodavači ili „ne vole prodavati“ – projektante, odvjetnike, programere, inženjere, bankare, liječnike…
30
Maksimalan broj polaznika
6 sati
 Trajanje
4.7
Prosječna ocjena

Ako „normalna“ prodaja ne daje rezultate…

Kada su proizvodi ili usluge „skupi“, teški za opisivanje, neopipljivi, dugog i zahtjevnog ciklusa prodaje, vjerojatno je da uobičajeni prodajni postupci ne samo da ne daju rezultate već mogu umanjiti uspjeh.

Nova pravila za uspjeh

„Prodaja rješenja“ revolucionarno mijenja pravila uspješne prodaje: “…ne treba odgovarati na svaki upit… nema popusta bez ustupka… samo ona/onaj s novcima je kupac… bez kontrole nema prodaje… panika (kupca) je znak uspjeha…“

Primjenom „Prodaje rješenja“ skratit ćete dugotrajne kupoprodajne procese, povećati uspješnost prodaje, ali i uštedjeti si vrijeme koje trošite na manje izgledne poslove. Objektivna analiza i selekcija kupaca omogućit će vam da projekte i ponude pišete samo za izgledne kupce, realnom procjenom vjerojatnosti uspjeha i vrijednosti posla bolje ćete odlučivati treba li odustati ili nastaviti, priprema prezentacija bit će vam lakša, a pregovaranje i zaključivanje prodaje brže i učinkovitije.

Na razini poduzeća, „Prodaja rješenja“ pruža priliku za jednostavno i sustavno prenošenje znanja, iskustva i dobitnih postupaka između prodavača te edukaciju i „aktiviranje“ novih prodavača. Također, „Prodaja rješenja“ temeljni je prodajni pristup za upravljanje ključnim kupcima (Key Account Management) i customer-centric poslovanje.

Ako niste „pravi“ prodavač…

Seminar „Prodaja rješenja“ namijenjen je osobama zaduženim za prodaju u tvrtkama koje pružaju složene usluge ili su odgovorni za ugovaranje složenih „B2B“ poslova, a u osnovi nisu prodavači: inženjerima, projektantima, savjetnicima, programerima, odvjetnicima, bankarima, liječnicima.

Seminar daje alate za poboljšanja poslovnih rezultata i iskusnih prodavača i voditelja prodaja koje se temelje na osobnoj prodaji, članovima uprava zaduženim za prodaju i marketing te odgovornima za ostvarivanje prodajnih rezultata i razvoj prodajnih i marketinških aktivnosti.

Seminar je namijenjen osobama zaduženim za prodaju koje u osnovi nisu prodavači. Naravno, i svim prodavačima.

Sadržaj edukacije

Osnove Prodaje rješenja

  • Što je rješenje u prodaji?
  • Temeljni principi Prodaje rješenja
  • Zašto je važno uskladiti „Proces prodavača“ s „Procesom kupca“ i kako to učiniti?
  • „Rođeni“ prodavači i prodavači „od 8 do 4“
  • Prikriveni kupci i aktivni kupci

Stvaranje mogućnosti kod kupaca koji još niti „ne traže“

  • Što pripremiti za uspješan prvi kontakt?
  • Kako stvarati i poticati zanimanje kod kupca?
  • Put od muke i problema do vizije rješenja i dokazivanja koristi za kupca

Prodaja kupcima koji već kupuju, ali „drugdje“

  • Kako pristupiti kupcima koji već kupuju ili imaju ideju rješenja?
  • Kako redefinirati „konkurenciji pristranu“ i stvoriti „nama pristranu“ viziju rješenja?

Procjenjivanje, usmjeravanje i zaključivanje prodaje

  • Kako se usmjeriti na one koji odlučuju i „drže“ novac za kupnju?
  • Kako kontrolirati prodaju i voditi kupca do zaključivanja prodaje?
  • Prodaja rješenja i pregovaranje

Autor i predavač

Boris Golob

Boris Golob, mag. ing.

Kao poslovni savjetnik Boris već više od 15 godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Stručni je evaluator za EIC Accelerator (SME instrument) program. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.

Na svijetu radi 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela. Boris je jedan od njih.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?