Svako putovanje započinje prvim korakom, a ideja je prvi korak u stvaranju inovacije i poduzetničkog pothvata. Iako je od ideje do tržišta dug put, dobro sročena i objašnjena ideja može taj put olakšati i ubrzati. Zato dobro sročena ideja ne bi trebala ostati samo na „ideji“, već treba uključiti i promišljanje nekih drugih elemenata koji određuju, ograničavaju ili uvećavaju mogućnost uspjeha.
Uspjeh vaše ideje ne ovisi samo o tome koliko je ona dobra i originalna nego barem o još tri svari:
- koliko ste sposobni realizirati ideju na zadovoljavajući način, kvalitetno, dovoljno jeftino, u primjerenoj veličini i na vrijeme
- kakvu reakciju možete očekivati od konkurencije i svih ostalih koji se bore za pažnju (i novce) vaših potencijalnih kupaca
- tko su sve vaši potencijalni kupci, na koje izvore prihoda i načine zarade možete računati kako bi vaša ideja bila održiva, profitabilna i omogućavala rast?