Pozivamo vas na webinar

Čiji problem rješavamo?

Petak, 23. listopada 2020. od 16:30 do 17:30 sati

Uspješne inovacije postale su uspješne jer dobro rješavaju problem koji ima određena skupina ljudi.
30
Maksimalan broj polaznika
1 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

I to rješenje daju u pravom trenutku, na dobrom mjestu i na ispravan način, prilagođeno svakoj ciljnoj skupini. Nisu isti problemi kupaca, korisnika, donatora, volontera,… Razumijevanje i ravnoteža zadovoljavanja različitih interesa preduvjet je stvaranja uspješnog društvenog poduzeća ili udruge građana.  

Polaznici seminara će naučiti kako identificirati zainteresirane korisnike, kako razumjeti njihov problem i situacije kada je taj problem važan.

Seminar je namijenjen poduzetnicima, osnivačima i voditeljima udruga te drugih neprofitnih organizacija, društvenih inicijativa, kao i onima koji to tek žele postati.

Sadržaj edukacije

  • Kupci ili korisnici?
  • Kakva je naša ponuda – funkcionalnosti i osobine
  • Posao ili problem kupca

  • Okolnosti kupnje i korištenja
  • Kupci i korisnici su stvarni ljudi
  • Tko još (osim nas) rješava problem?
 

Autor i predavač

Boris Golob

Boris Golob, mag. ing.

Kao poslovni savjetnik Boris već više od 15 godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Stručni je evaluator za EIC Accelerator (SME instrument) program. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.

Na svijetu radi 28 Strategyzerovih certificiranih trenera za platno poslovnog modela. Boris je jedan od njih.

EU logo

Project is co-founded by the European Union.

The sole responsibility of this publication lies with STEP RI. The European Commission is not responsible for any use that may be made of the information contained therein.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?