Pozivamo vas na webinar

Digitalni komunikacijski alati u poslovanju

Četvrtak, 3. prosinca 2020. od 11:00 do 12:30 sati

Pandemija izazvana koronavirusom pred sve koji se bave poslovanjem stavila je brojne izazove – od toga kako organizirati svoje poslovanje na daljinu, kako prebaciti aktivnosti u online okruženje do toga koji alat za online suradnju, od svih koji su ponuđeni, najbolje odgovara potrebama njihova poduzeća.
30
Maksimalan broj polaznika
1,5 sat
 Trajanje
ZOOM
Lokacija
 
Novo!

Na webinaru će se predstaviti razni digitalni alati koji će vam olakšati online suradnju s kolegama i partnerima, organizaciju poslova, ljudi i vremena te osigurati da svojim podacima možete pristupiti uvijek i svugdje. Dobit ćete preporuke o tome koje alate koristiti za vaše potrebe te se upoznati s načinom rada u njima.

Predavanje je namijenjeno svima koji namjeravaju svoje poslovanje (ili dio poslovanja) prilagoditi novonastaloj situaciji korištenjem digitalnih komunikacijskih alata.

Sadržaj edukacije

  • Alati za komunikaciju
    • pisana, audio i videokomunikacija
    • online sastanci i webinari
  • Alati za organizaciju aktivnosti
    • kalendari
    • organizacija sastanaka
  • Alati za online pohranu podataka
    • cloud storage i sharing
    • backup

  • Alati za online daljinsko upravljanje
    • upravljanje dislociranim računalima
  • Alati za online suradnju
    • zajedničko uređivanje dokumenata
    • stvaranje obrazaca

Autor i predavač

Loris Rašpolić

Loris Rašpolić profesor je informatike i matematike. 18 godina radi kao koordinator edukativnih programa u Centru tehničke kulture Rijeka. Osmišljava edukativne programe za učenje na licu mjesta i online učenje te posjeduje bogato predavačko iskustvo u raznim temama iz područja informatike – od programiranja u raznim programima, ECDL-a do alata za uređivanje multimedijalnih sadržaja.

 

Prijava na webinar

Digitalni komunikacijski alati u poslovanju

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 2.12.2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?