Interreg MED 2017-2020

iBLUE

Održivi razvoj i podizanje konkurentnosti u nautičkom sektoru inoviranjem poslovnih modela

Projekt doprinosi održivoj obnovi i novom uzletu nautičkog sektora (brodogradnje, nautičkih usluga, turizma) boljim upravljanjem i inoviranjem poslovnih modela kroz razumijevanje tri stupa održivosti poslovnog modela – ekološkom, društvenom i ekonomskom. Stvorena mediteranska transnacionalna mreža omogućava razmjenu najboljih poslovnih praksi, načina inoviranja i smjernica za javne politike.
36 mjeseci

Trajanje projekta

1. 2. 2017. | 31. 1. 2020.

Početak i kraj

2.252.855 Eur

Ukupna vrijednost projekta

190.000 Eur

Step Ri udio u projektu

iBLUE je doprinio održivoj obnovi i novom uzletu nautičkog sektora (brodogradnje, nautičkih usluga, turizma). Stvaranjem mediteranske transnacionalne mreže omogućio se razvoj i široka primjena inovativnih poslovnih modela koji većom konkurentnošću pomažu ekonomskom jačanju  pomorskog sektora Mediterana, a kroz održivi razvoj temeljen na tri stupa održivosti – ekološkom, društvenom i ekonomskom. Transnacionalna mreža obuhvaća sve segmente nautičkog sektora stvarajući kritičnu masu znanja najboljih poslovnih praksi, načina inoviranja i smjernica za javne politike. Dodatno, uspostavljanje transnacionalnog nautičkog klastera osim koristi od povezivanja stvara i jedinstvenu priliku da nautički sektori svake pojedine regije prošire aktivnosti i poslovanje na cijeli Mediteran.

Cilj projekta

Glavni cilj projekta iBLUE je poboljšanje konkurentnosti nautičkog sektora kroz stvaranje integrirane transnacionalne mreže nautičkog sektora na Mediteranu, razvoj i primjenu postupka inoviranja poslovnog modela nautičkog sektora temeljenu na tri stupa održivosti (ekonomskom, socijalnom i ekološkom) te stvaranje kritične mase znanja o nautičkom sektoru.

Projektne aktivnosti
UČENJE

Projekt iBLUE je identificirao vodeće svjetske prakse kroz analizu novih spoznaja, postupaka, alata i pristupa inoviranja poslovnih modela; sakupljeni su i sistematizirani najbolji primjeri inoviranja poslovnog modela u nautičkom sektoru; poseban naglasak je bio na posebnostima i osobinama djelatnosti što je imalo veliki utjecaj na sadržaj i svrhu projekta – inoviranje poslovnih modela u nautičkom sektoru, a kako bi se omogućila primjena i nakon završetka projekta.

TESTIRANJE

Pilot aktivnostima se provjerila primjenjivost i održivost postupaka inovacije poslovnih modela a iz perspektive tri „stupa“ održivosti – ekološkom, društvenom i ekonomskom. Pilot aktivnosti su omogućile prikupljanje informacije o kontekstu i mogućim pristupima primjene metodologije, uočavanje prednosti i mana u primjeni te provođenje prilagodbi i unapređenja; provedena je i po jedna pilot aktivnost u poduzećima  po zemljama sudionicama projekta.

PRIJENOS

Novostvoreni postupak inoviranja poslovnih modela u nautičkom sektoru, nakon testiranja i poboljšanja, dostupan je cijelom nautičkom sektoru Mediterana kroz obuku i umrežavanje putem educiranih stručnjaka u partnerskim organizacijama; u okviru projekta je osnovana transnacionalna partnerska mreža u koju su uključeni svi segmenti nautičkog sektora (MSP, kreatori politika, istraživači, nautičari itd.)

Rezultati projekta
  • Poboljšanje konkurentnosti nautičkog sektora Mediterana primjenom novih poslovnih modela
  • Stvaranje cjelovitog znanja o nautičkom sektoru sustavnim mapiranjem i organizacijom podataka
  • Stvaranje nautičkog klastera mediteranskog područja
  • Razvijanje sustava pokazatelja održivosti

Projektni partneri
  • University of Udine, Italija
  • STEP RI znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci d.o.o., Hrvatska
  • Groupe Kedge Business School, Francuska
  • Official Chamber of Commerce, Industry and Shipping of Seville, Španjolska
  • Cyprus Chamber Of Commerce And Industry, Cipar
  • Lasithi Chamber Of Commerce, Grčka
  • University of Primorska, Slovenija
  • RCDI – Development and Innovation Network, Portugal
  • Durres Chamber Of Commerce And Industry, Albanija
Pridruženi partneri
  • Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Hrvatska
  • Tourist and Economic Promotion Development, Španjolska
iBLUE projekt logo

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?